Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Blijven haken

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Chicoahua
Zeer actief
Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog

Blijven haken

Ongelezen bericht door Chicoahua »

Hey!

ik heb even een klein vraagje maar net is die kleine donder tijdens het spelen blijven haken met zn nagel, waarschijnlijk. Ik denk dat teminste, het nageltje is rood en het heeft gebloed...ik mag er alleen absuluut niet aan zitten want dan wordt hij brommetig. Hijzelf wil er ook wel aan likken maar jankt/piept dan alles bij elkaar.
naja geen ramp want het bloeden is gestopt en hij loopt nog wel, niet van harte want het liefste staat hij stil maargoed.
Nu begint hij ook snel te ademen en de hijgen wat ik wel vervelend vind, ook trilt hij soms zou dit van de pijn komen of is dit gewoon beetje aandacht omdat hij nu zo zielig is.
Hij heeft wel pijn denk ik aangezien hij haast niet loopt, zn oren en staart hangen maarja wat zouden jullie doen?
gewoon even aankijken tot morgen of toch bellen (spreekuur is voorbij dus moet ook nog eens buiten spreekuur
Ik heb zelf zoiets van gewoon even afwachten tot morgen, het bloed niet en het is ws gewoon het nageltje wat iets gescheurt is maargoed toch wil ik even jullie mening vragen :)...
Afbeelding
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Re: Blijven haken

Ongelezen bericht door fes/lou »

Ik zou toch even langsgaan. Een gescheurd nageltje is erg pijnlijk, zeker als hij hem steeds stoot....
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Minhie »

Ik zou ook even langsgaan.. als hij er echt veel last van heeft.
Afbeelding
Chicoahua
Zeer actief
Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog

Ongelezen bericht door Chicoahua »

Nou kom net weer van de DA en zn nageltje is eraf, je ziet nu alleen zn leven.
De DA heeft er wat verdoving op gedaan en wat haartjes weggeknipt, en dat was me toch een drama, alsof er een moord gepleegd werdt zeg.
Ik had gisteren alsnog gebeld maar helaas kon hun alleen bereiken via een spoednummer en naja spoed was het niet. Hij heeft de hele nacht lopen piepen en kreunen, ws was dit dus omdat hij zn nagel eraf gekauwd heeft (die was al half los)... maarja ik had het echt met hem te doen.
Nougoed de DA zei al dat hij zich wel erg aanstelde maar er verder niks aan gedaan hoeft te worden pfew :)
Meneer heeft nu nog verdoving erin, en zn staart zit weer mooi in de krul! Ik voel me ook weer een stuk lekkerder :):)

nog wel bedankt voor de reactie's! ben toch blij dat ik wel langs ben gegaan alleen volgende keer direct gaan en niet twijfelen :D
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”