ik heb even een klein vraagje maar net is die kleine donder tijdens het spelen blijven haken met zn nagel, waarschijnlijk. Ik denk dat teminste, het nageltje is rood en het heeft gebloed...ik mag er alleen absuluut niet aan zitten want dan wordt hij brommetig. Hijzelf wil er ook wel aan likken maar jankt/piept dan alles bij elkaar.
naja geen ramp want het bloeden is gestopt en hij loopt nog wel, niet van harte want het liefste staat hij stil maargoed.
Nu begint hij ook snel te ademen en de hijgen wat ik wel vervelend vind, ook trilt hij soms zou dit van de pijn komen of is dit gewoon beetje aandacht omdat hij nu zo zielig is.
Hij heeft wel pijn denk ik aangezien hij haast niet loopt, zn oren en staart hangen maarja wat zouden jullie doen?
gewoon even aankijken tot morgen of toch bellen (spreekuur is voorbij dus moet ook nog eens buiten spreekuur
Ik heb zelf zoiets van gewoon even afwachten tot morgen, het bloed niet en het is ws gewoon het nageltje wat iets gescheurt is maargoed toch wil ik even jullie mening vragen