Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Die Dumas!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Die Dumas!

Ongelezen bericht door Machie »

Wat ben ik toch vreselijk happy met het beestje :I:

Ik vind het een heerlijk hondje om lekker mee te werken. Alleen... Spelen.. Spelen met mensen kende hij echt totaal niet. Hij begreep het gewoon niet ofzo, terwijl Luca vind niks leukers als samen spelen. Lekker met een balletje ouwehoeren of een flostouw, of gewoon samen spelen. Mijn handen en zijn bek. Wat een feest vind Luca dat!

Nou Dumas dus niet. Die begreep het niet. De bal niet, een flostouw niet en mijn handen al helemaal niet. Dit hebben we dus ook gelijk maar gelaten. Verder een prima hond en dan maar niet lekker spelen met de bal. Tot van de week! Luca loopt in het bos altijd met dennenappels (alleen de groten :pffff: ) te spelen. Wij gooien ze weg of verstoppen ze. Luca zoekt ze op en rent er lekker mee rond. Dumas begon langzaam aan steeds meer interesse te tonen in Luca's dennenappel. Laatst bedacht ik me, eens kijken wat ie doet als we de dennenappel voor hem weggooien. En ja hoor! Keurig haalde hij hem op en bracht hem terug! Niet met de lol nog zoals Luca, maar wel vanuit zichzelf en niet omdat het moet :cheer:
En sinds vanmiddag is de bal ook leuk! Racen achter die bal aan en keurig terug brengen. Nu mogen ze omste beurten rennen. Zo leuk!
Nu kan ik met agility ook belonen met de bal, want hij vind het leuk!

Toch grappig, een hondje wat nooit interesse had in speeljtes, ze gewoon echt niet begreep, ontdekt het vanzelf. Zonder enige druk. Maar gewoon zelf :cheer:
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier
Aantal honden: 1

Re: Die Dumas!

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

:cheer: :cheer: Knappe Dumas :cheer: :cheer:
Afbeelding
Veronique & Kyra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner