Een paar dagen terug wilde mijn sint bernard onder de eettafel gaan liggen ( is zijn plekje) maar schoot er meteen weer onderuit en trilde met z,n hele achterhand, geen controle. Hij raakte een beetje in paniek en ik ben meteen naast hem gaan zitten om hem gerust te stellen. Ik denk dat het trillen ongeveer een 20 sec aanhield.
Hij heeft het nadien niet weer gehad maar ik vraag me nog steeds af "wat kan dit zijn geweest ?"
Mijn sint bernard is bijna 6 jaar
Gr,Zonta
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
geen controle achterhand
Moderator: moderatorteam
- zonta
- Actief
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: geen controle achterhand
Wat Nanna zegt zou best eens kunnen, toen Jarah werd gestoken door een wesp raakte ze ook helemaal in paniek, staart tussen haar benen en trillen.
Ik ben gisteren door een wesp gestoken, nou kan je vertellen dat het heel erg pijn doet, dat kreng prikte in mijn buik, heb er vandaag nog last van.
Ik ben gisteren door een wesp gestoken, nou kan je vertellen dat het heel erg pijn doet, dat kreng prikte in mijn buik, heb er vandaag nog last van.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- zonta
- Actief
Meteen na die "aanval" ging hij zelf weer onder de tafel liggen. Dus ik denk niet dat het met de tafel te maken heeft.Wil hij nog wel onder die tafel liggen?
Gr,Zonta
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Epilepsie? Onze heidewachtel kreeg dit op latere leeftijd. We hebben alles laten onderzoeken, de andere mogelijkheid kon een tijdelijke beknelling van een rugzenuw zijn.Gelukkig stopte het probleem toen hij geen entingen meer kreeg.Toeval? We zullen het nooit weten. Hij is toch bijna 15 jaar geworden.
- zonta
- Actief
Mijn eerste reactie was ook "een lichte epileptie aanval"
Maar ik sprak de dierenarts later en die dacht het van niet omdat ik mijn hond weer rustig kreeg. Een hond met epileptie kun je geen contact krijgen zeggen meerdere mensen.
Maar het is gelukkig nog niet weer gebeurd en hij gedraagt zich ook niet raar , ik hoop dat het eenmalig was.
Gr,Zonta
Maar ik sprak de dierenarts later en die dacht het van niet omdat ik mijn hond weer rustig kreeg. Een hond met epileptie kun je geen contact krijgen zeggen meerdere mensen.
Maar het is gelukkig nog niet weer gebeurd en hij gedraagt zich ook niet raar , ik hoop dat het eenmalig was.
Gr,Zonta