Ik moet even mijn hart luchten, ik ben nl verschrikkelijk bang dat er iets met mijn meisje aan de hand is

Voor anderhalf jaar terug had ik al mijn 3 am staffs nog, 23 maart 2010 overleed mijn ''grote'' vriendin Angel. Van een ogend gezonde hond, ging het tegen de avond niet goed met haar en 12 uur later lag ze dood bij de da.. Afgelopen 22 Juni zakt Buddy in elkaar, en binnen 2 weken moest ik afscheid van hem nemen.. Tussen de dood van Angel en Buddy was hun dochter Candy steeds wat ziekig, en zijn er veel onderzoeken bij haar gedaan. Ze heeft zwz een niet goed werkende schildklier, maar ook steeds vage klachten. Vorige week ben ik nog met haar geweest, en leek alles na de nodige onderzoekjes geen reden tot paniek.
Nu een vraag, hoe ziek kan een hond zijn van een blaasontsteking? Toen ik net buiten liep zag ik dat ze steeds kleine plasjes deed en volgens mij bloed plaste. Straks vang ik haar urine op en ga ik naar de da toe om dat te laten controleren (zonet had ik geen dingen bij me om dat te doen natuurlijk)
Vanacht heeft ze me ook al steeds wakker gehouden en moest ze even in de tuin om haar behoeftes te doen. Maar ze liep wat strammig, kan een blaasonsteking zoveel pijn in haar buik geven dat ze ook raar gaat lopen?
Sorry van het lange verhaal maar ik ben echt verschrikkelijk bang dat haar ook wat gebeurt...