Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Trots als ik ben zet ik hem ook nog even hier neer.
Vergt nog veel oefening, maar voor de eerste keer viel het me niet tegen.
Kritiek is altijd welkom uiteraard.
Laatst gewijzigd door _Leonie op 02 sep 2011 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Elly* schreef:Welke lens heb je? De Canon 100mm? fijne lens! Veel plezier ermee. Je kunt nog dichterbij komen!
Ja de 100mm.
Dit was met live view maar dat is prut, dus toch maar scheef hoofd (statief hendel zit beetje in de weg) haha! Hopelijk word de scherpte dan beter.
Heb nu al mijn moeders bloemen binnen gejat en buiten gezet om daar eens op te oefenen. Vind ze heel leuk.
Elly* schreef:Welke lens heb je? De Canon 100mm? fijne lens! Veel plezier ermee. Je kunt nog dichterbij komen!
Ja de 100mm.
Dit was met live view maar dat is prut, dus toch maar scheef hoofd (statief hendel zit beetje in de weg) haha! Hopelijk word de scherpte dan beter.
Heb nu al mijn moeders bloemen binnen gejat en buiten gezet om daar eens op te oefenen. Vind ze heel leuk.
Je kunt ook handmatig scherpstellen. Dat doet men veel met macro, omdat je scherptediepte wel erg gering wordt. Zeker als je nog dichter op je onderwerp gaat zitten. Lekker veel oefenen. Is heel erg leuk!
Elly* schreef:
Je kunt ook handmatig scherpstellen. Dat doet men veel met macro, omdat je scherptediepte wel erg gering wordt. Zeker als je nog dichter op je onderwerp gaat zitten. Lekker veel oefenen. Is heel erg leuk!
Ja heb hem door nu, handmatig scherpstellen.
Lens kan tot 2.8 dus vind dat spelen met de scherptediepte vooral erg leuk. Maar met veel oefenen lukt het vanzelf, ben wel positief verrast over de lens. Jammer dat ik nu er achter weggeschopt word aangezien ik moet koken haha!
Elly* schreef:
Ja heb hem door nu, handmatig scherpstellen.
Lens kan tot 2.8 dus vind dat spelen met de scherptediepte vooral erg leuk. Maar met veel oefenen lukt het vanzelf, ben wel positief verrast over de lens. Jammer dat ik nu er achter weggeschopt word aangezien ik moet koken haha!
Bij de eerste foto wordt mijn aandacht alleen niet getrokken naar het scherpe deel. Geen idee waarom niet, maar de bloemetjes erachter trekken meer mn aandacht