Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Huntershome diervoeding

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Shima
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
Aantal honden: 3
Contacteer:

Huntershome diervoeding

Ongelezen bericht door Shima »

Een van onze puppy mensen vroeg of ik dit voer ken. Ik had er nog nooit van gehoord. Heeft iemand hier er ervaring mee?
Wat mij opvalt zijn de vele toevoegingen http://www.huntershomehondenvoer.nl/
Graag jullie mening.
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Re: Huntershome diervoeding

Ongelezen bericht door fes/lou »

Ik heb het een tijd gevoerd.
Ging prima tot ik een partij had waar de hele kudde enorm van aan de schijt ging. Heb nog gebeld en violgens hun kon het niet. Nou, volgens mij wel. Heb de rest van het voer weggegooid en ben over gegaan op eerst smuldier, nu lotgering.
Ik was trouwens niet de enige. 2 kennissen van mij voerden het ook, en die hadden dezelfde problemen...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Shima
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Shima »

Bedankt voor je reactie. Wij voeren nu ook al ruim een jaar Lotgering en dat bevalt prima tot zover. Ik sta op zich wel open voor een tweede soort voer ter afwisseling, maar dit lijkt me op het eerste gezicht toch niet het beste wat je kunt kopen :denken: Maar ik hoor graag verschillende meningen als die er zijn :wink:
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Volgens mij ging het toen fout toen ze een verpakkingsmachine hadden aangeschaft...
Daarvoor nooit problemen, toen werd het in zakjes in diepvriesbakjes ingevroren en op een gegeven moment hadden ze opeens van die worsten...
Maar nadat de hond van een eknnis van mij een nacht aan het infuus had gelegen bij de da, heb ik de boel weggegooid en ben ik overgestapt...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

In het verleden heb ik hier regelmatig snacks besteld ,dat verliep prima en de honden waren er dol op.
Tot ik plots mijn bestelling niet kreeg ,en er op mijn mails niet meer gereageerd werd.
Toen heb ik met een ander adres ,een distributiecentrum van Hunters spullen ,gebeld en toen heb ik het na verloop van tijd wel gekregen.
Slecht verpakt en plakkerig.
Daarna heb ik er niets meer besteld.
Ik vond het overigens wel jammer want hun spullen waren tot die ervaring altijd prima.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”