Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Milo krijgt co ouderschap

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Lien0
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russel Terrier

Milo krijgt co ouderschap

Ongelezen bericht door Lien0 »

Op 29 augustus begint mijn stage ik moet 5 maanden lang 8 uur per dag werken. Aangezien ik dit Milo niet aan wil doen heb ik afgesproken met mijn oma dat ik Milo maandag na het werk kom brengen en dat mijn tante haar vrijdag ochtend komt terug brengen. Nu zit ze dus maandag 8 uur alleen thuis en vrijdag wordt ze rond 11 uur gebracht dus dan zit ze ongeveer 5 a 6 uur alleen thuis.

Op maandag ga ik eerst een uur lopen voor ik naar mijn werk ga en als ik weg ga krijgt ze een lekker kongetje gevuld met kvv en een voerbal. Als ik maandag thuis kom maak ik een wandeling naar almere centrum ongeveer half uurtje lopen en pak daar de trein naar lelystad om Milo naar mijn oma te brengen. Op vrijdag maakt ze een wandeling van ongeveer een half uurtje voor ze bij mij thuis komt en als ze thuis is krijgt ze haar voerbal wanneer ik weer thuis kom van mijn werk gaan we weer lekker een uurtje wandelen :D

Helaas betekent dit wel voor mij dat het best saai wordt in huis geen leuke fratsen meer savonds maar gelukkig weet ik wel dat Milo goed zit bij mijn oma :)

Na deze 5 maanden heb ik werk week dat betekent 2 dagen school 3 dagen stage dan zal Milo dus 2 dagen (als ik naar school ben) maximaal 6 uurtjes alleen zitten en de 3 dagen zal ze 8 uur alleen zijn hier heb ik nog geen oplossing voor maar daar ben ik nog mee bezig.
Afbeelding
Pool
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 3

Re: Milo krijgt co ouderschap

Ongelezen bericht door Pool »

Dat heb je hartstikke goed geregeld. Super dat je oma op Milo wil passen!!
[img][img] <b>Vóór</b>
Afbeelding
In vrijheid verbonden
Lien0
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russel Terrier

Re: Milo krijgt co ouderschap

Ongelezen bericht door Lien0 »

Pool schreef:Dat heb je hartstikke goed geregeld. Super dat je oma op Milo wil passen!!
Mijn oma zou haar het liefst houden :oohja: Maar dat mag niet van mij :pffff: na 5 maanden gewoon terug geven!! :P
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”