Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Kennel is bijna af, komt nog een dak op voor 1 helft kan hij in als we bezoek hebben ipv boven. Lekker zijn eigen plekje en als we in de tuin zitten met visite is hij er toch lekker bij!
op zich kan hij bij slecht weer alsnog naar boven denk ik.
Neem dat hij als het droog is geen nachthok nodig heeft aangezien hij de meeste tijd gewoon binnen is.
Machie schreef:Wat fijn!
Ook een behoorlijke ruimte voor Fodor, voor die paar uurtjes per week dat hij erin moet
Hij viel wat groter uit maar helemaal gratis!
Nog niet eens per week denk ik net lag hij er al, ik denk dat hij het sowieso een fijn plekje gaat vinden. Bench vond hij ook altijd al enorm fijn, maar was nu iets te klein.
Jeannettebo schreef:op zich kan hij bij slecht weer alsnog naar boven denk ik.
Neem dat hij als het droog is geen nachthok nodig heeft aangezien hij de meeste tijd gewoon binnen is.
Nee geen nachthok. Is alleen voor als er visite is. Er wordt nu wel een dakje gebouwd op de helft
Nee geen nachthok. Is alleen voor als er visite is. Er wordt nu wel een dakje gebouwd op de helft
dat dakje voldoet toch ook prima voor zo een korte tijd
Jazeker met verjaardagen zetten we best vaak een partytent op en zijn de meeste in de tuin, dan was Fo altijd boven of in het pension. Nu kan hij gewoon lekker in zijn kennel. Ik ga van zijn oude grote bench een soort 'hok' maken. Die staat hier weg te roesten buiten. Dus doe de planken die we over hebben er tegenaan maken en een heerlijk kussen erin! Vindt hij vast lekker
Jazeker met verjaardagen zetten we best vaak een partytent op en zijn de meeste in de tuin, dan was Fo altijd boven of in het pension. Nu kan hij gewoon lekker in zijn kennel. Ik ga van zijn oude grote bench een soort 'hok' maken. Die staat hier weg te roesten buiten. Dus doe de planken die we over hebben er tegenaan maken en een heerlijk kussen erin! Vindt hij vast lekker
klinkt super
maar uit je verhalen maakte ik al vaker op dat jij eerder over teveel nadacht dan te weinig over de zorg van hem
vandaar dat gokje
SannePP schreef:Is hij echt zo vervelend als er visite komt?
Nee hoor, tis een mooi (groot!) kennel voor Fodor! Dat zal hij wel een prettige plek gaan vinden!!
Ja mijn vriend zet ik er ook wel eens in
Heel goed!! Dan kan hij ook niet meer tegen bezoek aanspringen, op hun witte broeken kwijlen, hun koekje uit hun hand jatten en op hun benen rijden!! Of doet die van jou dat niet??
Nee hoor, tis een mooi (groot!) kennel voor Fodor! Dat zal hij wel een prettige plek gaan vinden!!
Heel goed!! Dan kan hij ook niet meer tegen bezoek aanspringen, op hun witte broeken kwijlen, hun koekje uit hun hand jatten en op hun benen rijden!! Of doet die van jou dat niet??
Ja, en hij blaft ook heel veel
Pfffff, ja dan snap ik dat je een kennel bouwt!! Dodelijk vermoeiend zijn ze, die mannen!!!
Ja, en hij blaft ook heel veel
Pfffff, ja dan snap ik dat je een kennel bouwt!! Dodelijk vermoeiend zijn ze, die mannen!!!
Dat ziet er goed uit,fijn plekje, ik schrik alleen even van die boom die erin staat..
Wij hadden vroeger ook zoiets en bij een noodweer klapte die zo de hele kennel om.
Lillith schreef:Dat ziet er goed uit,fijn plekje, ik schrik alleen even van die boom die erin staat..
Wij hadden vroeger ook zoiets en bij een noodweer klapte die zo de hele kennel om.
Lillith schreef:Dat ziet er goed uit,fijn plekje, ik schrik alleen even van die boom die erin staat..
Oh getsie eigenlijk helemaal niet over na gedacht
Getsie, ben ik nu een doemdenker, veel plezier Footje