Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dushi heeft.....

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Miezemuis
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Dushi heeft.....

Ongelezen bericht door Miezemuis »

....voor het eerst in haar leven echt gespeeld......en nog wel met Lizzie. Ik ben zo blij. Dushi speelt nooit met honden. En als ze dan een keer speelt is het vooral keihard rennen. De andere hond moet dan achter haar aan, zij nooit achter een andere hond aan, en als de andere hond dan haar aanraakt is het meteen over. Dan gaat ze op haar rug liggen en loopt daarna weg. Lizzie woont nu 2 weken bij ons en Dushi heeft Lizzie eigenlijk angstvallig genegeert. En vandaag uit het niets..rent Dushi ineens voor Lizzie weg. Lizzie erachteraan, maar Dushi is echt heel snel dus Lizzie kon haar bij lange na niet bijhouden. Ineens draait Dushi zich om en rent in volle vaart recht op Lizzie af. ze springt zo met 4 poten tegelijk boven op Lizzie (die inmiddels groter is dan zij). Ze hebben zeker 20 minuten met z'n tween lopen rollenbollen. Alleen al voor dit moment is het me waard dat Lizzie bij ons is komen wonen. Dat Dushi met haar 8,5 jaar nu eindelijk heeft laten zien dat ze kan spelen (en volgens mij is het ook goed voor haar zelfvertrouwen dat zij steeds bovenop lag. Ze keek mij iig helemaal blij aan, staart hoog in de lucht, van kijk een baas hoe sterk ik ben).
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: Dushi heeft.....

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

:cheer: Mooi hé.?
Toch nog uitgekomen wat je stiekem hoopte.
Hopelijk komt ze nu een beetje los op haar leeftijd en eens lekker ongeremt kunnen spelen met een hond die ze ten volle vertrouwd. :ok:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tekkel »

wat kan je van zoiets genieten hè :cheer:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Fantastisch, het duurt even maar dan heb je HET...
Miezemuis
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miezemuis »

bouvierpoedel schreef::cheer: Mooi hé.?
Toch nog uitgekomen wat je stiekem hoopte.
Hopelijk komt ze nu een beetje los op haar leeftijd en eens lekker ongeremt kunnen spelen met een hond die ze ten volle vertrouwd. :ok:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er een hard hoofd in had tussen die twee. Nou is Lizzie sinds Puk weg is, wel veel rustiger. Het is ook echt een heerlijke pup. Helemaal niet wild naar de kinderen of ons. En Dushi laat ze ook best met rust meestal. ik kan haar echt niet meer missen hoor. En ook in de buurt heeft ze iedereen al om haar vinger uh pootje gewonden. Ze is beleefd, beschaafd en komt gezellig even kroelen bij de mensen. Nooit opdringerig, maar verfijnd. ik moet ook zo lachen als ze gaat zitten. Kaarsrecht. ik denk dat ik naar naam maar ga veranderen van Lizzie in Elisabeth. klinkt wel koninklijk toch?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”