http://link.marktplaats.nl/474688649
Anders ben je toch EN heel dom bezig, en gewoon zielig...
Moderator: moderatorteam

Misschien moet je even bellen, er staat een 06 nummer bij.Abby schreef:Tja, omdat er zo overduidelijk dik bovenop ligt dat de pups wekelijks uit polen komen enz, had ik zoiets van of de adverteerder is ontzettend dom, of het is iemand die juist domme aanstaande broodfok-puppy-baasjes wil lokken, om ze vervolgens een preek te geven over hoe het wel en niet hoort.![]()
Als het echt is, vind ik het meer dan zielig.
Ik denk inderdaad hetzelfde. Als je belt krijg je vast een preek. Broodfokkers lopen geloof ik niet zo erg te koop met hoe ze aan de honden komen. Ligt er allemaal net iets te dik boven op.Abby schreef:Tja, omdat er zo overduidelijk dik bovenop ligt dat de pups wekelijks uit polen komen enz, had ik zoiets van of de adverteerder is ontzettend dom, of het is iemand die juist domme aanstaande broodfok-puppy-baasjes wil lokken, om ze vervolgens een preek te geven over hoe het wel en niet hoort.![]()

Ja dat zou inderdaad ook wel kunnen, ben benieuwd wat voor antwoord je op je mail krijgt!anne_lies schreef:Ik denk inderdaad hetzelfde. Als je belt krijg je vast een preek. Broodfokkers lopen geloof ik niet zo erg te koop met hoe ze aan de honden komen. Ligt er allemaal net iets te dik boven op.Abby schreef:Tja, omdat er zo overduidelijk dik bovenop ligt dat de pups wekelijks uit polen komen enz, had ik zoiets van of de adverteerder is ontzettend dom, of het is iemand die juist domme aanstaande broodfok-puppy-baasjes wil lokken, om ze vervolgens een preek te geven over hoe het wel en niet hoort.![]()
Dat denk ik ook. Vaak willen ze een wake-up-call geven aan mensen die dan serieus gaan reageren.Nakisha schreef:100% nep, ligt er véél te dik bovenop.

Kan hem effe niet vatten.??Cleva schreef:Hahahaha!
Moet je met bouviers proberen.
Oh, dat doet Kees al.

Het insinueert dat jij bouviers uit Polen over laat komen om ze hier voor veel geld door te verkopen?bouvierpoedel schreef:Kan hem effe niet vatten.??Cleva schreef:Hahahaha!
Oh, dat doet Kees al.
Nee dat haal ik er niet uit.SannePP schreef:Het insinueert dat jij bouviers uit Polen over laat komen om ze hier voor veel geld door te verkopen?bouvierpoedel schreef:Kan hem effe niet vatten.??Cleva schreef:Hahahaha!
Oh, dat doet Kees al.

Hmm... Waarschuw jij mensen voor broodfokkers? Want die kant zou het ook nog op kunnen...?bouvierpoedel schreef:Nee dat haal ik er niet uit.SannePP schreef:Het insinueert dat jij bouviers uit Polen over laat komen om ze hier voor veel geld door te verkopen?bouvierpoedel schreef:Kan hem effe niet vatten.??Cleva schreef:Hahahaha!
Oh, dat doet Kees al.
Ik ook, als meerderen dit nu ook doen, verdwijnt misschien de advertentie.nathalie schreef:Heb mp al getipt..