Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Lekker uitgewaaid

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Lekker uitgewaaid

Ongelezen bericht door Inge »

Net terug van een lekkere wandeling met Numa en mijn zusje met de kinderen.
Op ons gemakje door het bos richting terras gestruind. De kinderen (tweeling van bijna 8 en een meisje van 4) hebben op allerlei manieren geprobeerd de aandacht van Numa te krijgen, dat lukte pas toen ze ontdekten dat ik koekjes in mijn zak had. :wink: Zelfs Tess (4 jaar) die eigenlijk wat bang is van honden heeft hem koekjes gevoerd en geaaid. Als hij even rende of blafte vond ze het nog wel wat eng in het begin, maar dat werd al snel minder. Ze vond het prachtig als ze als ik hem even aanlijnde de riem vast mocht houden. :wink: Sam vond het best een beetje spannend, maar ze deed haar best. Rick vindt honden geweldig dus die heeft genoten.
Op het terras aangekomen zijn mijn zusje en ik aan de thee gegaan terwijl de kids even in de speeltuin speelden. Numa kreeg een bak water en een koekje en ging daarna tevreden liggen.
Na een klein uurtje zijn we weer op ons gemakje teruggestruind richting mijn auto, ondertussen even gestopt omdat er een hut gebouwd moest worden. :roll:
Numa heeft zich prima gedragen en ligt nu tevreden te slapen.
Dat was gewoon ff lekker!
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Brigitte30
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso
Aantal honden: 1

Re: Lekker uitgewaaid

Ongelezen bericht door Brigitte30 »

Klinkt als een heerlijke middag en een brave Numa!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”