Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

grrrr, Diebje

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

kiki78
Zeer actief
Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel

grrrr, Diebje

Ongelezen bericht door kiki78 »

sinds afgelopen donderdag logeert Bliksem (old english bulldog van 1 jaar) hier. Hij is een intacte reu en Daan had meteen besloten dat hij hem niet moest. Oke geen probleem dan houden we ze gescheiden. Dus Daan en Bliksem zitten afwisselend in de keuken/kamer gescheiden door een traphekje. Dat ik nu 8 keer per dag met de honden loop ipv 4 keer ook geen probleem. En dan nu wel mijn probleem, Dieber zit tegen haar tweede loopsheid aan en Bliksem is hevig verliefd. Ze spelen leuk samen maar op een gegeven moment moet ik het afkappen want dan wil Bliksem alleen nog maar rijden en raakt dan zo opgewonden dat hij zijn eten eruit gooit. OP zich ok nog niet zo'n probleem maar je moet het wel in de gaten houden.

Vanmorgen eerst met Daan en Dieber gelopen, Dieber vond het niet nodig om te plassen. Dus Dieber nog maar meegenomen op het rondje met Bliksem. Nog geen plas dus Bliksem naar binnen en nog een rondje met Dieber. Conclusie mevrouw heeft nog niet geplast en ze zoekt het nu maar uit. Daarna ging ik de honden eten geven, Bliksem in de kamer, Daan in de keuken en Dieber in de tuin. Na het eten Dieber bij Daan in de keuken gelaten zodat Bliksem ook aandacht kreeg en zijn eten eerst kon laten zakken. Nog geen 10 minuten later zie ik Dieber voor het traphekje zitten en springt zo vanuit zit er overeen alsof het de normaalste zaak van de wereld is en ging Bliksem lopen uitdagen.

Nu zit Bliksem dus weer in de keuken en Daan en Dieber in de kamer. Ik hou heel veel van Dieb maar af en toe wil ik wel een paar rollen behang gebruiken.
Afbeelding
Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Re: grrrr, Diebje

Ongelezen bericht door Judith »

Haha, begrijp dan dat ze stiekem gewoon heel verliefd is op Bliksem :love: :mrgreen:
Afbeelding
kiki78
Zeer actief
Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel

Re: grrrr, Diebje

Ongelezen bericht door kiki78 »

Judith-Diesel schreef:Haha, begrijp dan dat ze stiekem gewoon heel verliefd is op Bliksem :love: :mrgreen:
Dan is dat we heel stiekem want ze vind hem vaak ook gewoon niet leuk, hoewel hij dan wel weer heerlijke lippen/hangwangen heeft waar je hard in kunt bijten. En aan die lippen/hangwangen kun je hem heel goed meesleuren. Ach vanaf vanavond heerst er weer rust hier in huis als Bliksem is opgehaald. Kan ik weer gewoon de keuken in lopen zonder ruzie te maken met het traphekje en op te letten of er geen hond tussendoor glipt.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”