Als Dana aan het spelen is met speeltjes ga ik er af en toe bij zitten. Diesel komt er dan ook bijzitten en speel ik ook gezellig met hem.
Alle knuffels die Dana heeft wilt Diesel ook hebben, nou prima dat ruilen we gewoon van speeltje.
Maar Diesel heeft nu al meerdere keren een speeltje, waar hij normaal (en in het begin toen Dana er was) mee weg liep naar de slaapkamer. Maar nu blijft hij zitten met het speeltje in zijn mond en een beetje met zijn voor tanden kauwen op het speeltje op mijn schoot.
Uiteraard vind Dana dit reuze interesant en komt dan dichterbij. Diesel gromt dan (maar een andere grom dan normaal, als hij geen speeltje in zijn mond heeft eindigt de grom in een gaap of een soort oerkreet in de trant van grrrrooehahahoa
Dana is uiteraard onder de indruk van die grom en wilt dan niet meer in de buurt komen. Maar Diesel is nu keer op keer het speeltje zo dicht bij Dana aan het neerleggen (als ik er bijzit) dat zij het niet kan laten om er toch aan te zitten. Maar als ze eraan zit gaat hij weer "grommen".
Wat is Diesels doel nou, wil hij spelen en is dit zijn manier van uiten? Of wil hij het speeltje niet delen en gromt hij daarom, en dan is het voor mij niet duidelijk waarom hij dan ongeveer het speeltje in haar bek duwt.
Ik weet dat het vanzelf goed komt, maar ik vraag me gewoon af hoe ik dit moet lezen. Ik maak me dus geen zorgen over of ze gaan spelen ja of nee.