Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Logeerhondentijd

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Joey.K
Zeer actief
Aantal honden: 0

Logeerhondentijd

Ongelezen bericht door Joey.K »

Net net een heerlijke strandwandeling gemaakt met Joey en onze weekendlogeerhond Chevy, die twee hebben heerlijk gespeeld gezwommen rond gerend en liggen nu uitgeteld in huis :cheer: rust :cheer:

Nog een stel tegen gekomen op het strand die ook een logeehond hadden naast hun eigen hond hadden, en die hadden ook al aantal mensen tegengekomen net logeetjes, dus ene hoop geroep en weinig gereageer :D
Zo ook ons logeehondje (luisterd amper) pas op de terugweg word hij wat relaxter :D

We vinden het wel ontzettend leuk om te doen :) lekker twee honden laten rennen ook goed voor pup.
-laura-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boomer
Jack-Hussell
Labijna
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Logeerhondentijd

Ongelezen bericht door -laura- »

Altijd fijn om ergens met de honden heen te gaan!

Ben blij dat het leuk was !
Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Wat leuk zeg........ Het is idd logeerhondentijd.

Hier komt maandag een logeerhond, schapendoesje.......... Ze blijft in ieder geval 2 weken. Daarna komt aansluitend nog een ander logeerhondje, schapendoesje............ Dan ga ik een heel lang weekend naar Limburg in een huisje. Lekker daar wandelen en zwemmen in de Maas enz. Heb er nu al zin in. Altijd leuke periode. Elke zomer heb ik wel logeerhonden.
Afbeelding
HaddockandFriends
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door HaddockandFriends »

Ja druk met de logeer hondjes! Hier komt volgende week vrijdag weer voor 6x de whippets, gelukkig blijven die niet slapen en zijn ze er niet elke dag, wordt beetje druk wat die maandag na dat weekend komt Sidney van Flevo bordertje voor 2 weekjes logeren! En die week daarop heb ik een franse bulldog te logeren :D
Joey.K
Zeer actief

Wij hebben alleen deze te logeren, had me wel aangemeld op zo een site, maar wij hebben ook katten dus daar moeten logeerhonden wel tegen kunnen, en ff alleen blijven ook (voor boodschappen e.d.) maar blijkbaar waren wij niet interessant genoeg :P
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

En het is heel fijn dat er mensen zijn die graag een hondje te logeren hebben :cheer: Sidney is heel graag samen met Haddock, Suki en Pixel, dus dat komt wel goed! Zo heeft zij ook een super leuke vakantie :lol1: en Boyke gaat naar Oma, waar hij vertroetelt wordt tot en met :wink: Toch ga ik het liefst met de honden op vakantie hoor, dus volgend jaar wordt het vast lekker kamperen of zo :ok:
Joey.K
Zeer actief

@flevo Bordertje in een stacaravan is bijna net zo duur als kamperen, of je moet op een boerencamping willen staan :)
Wij dachten ook camperen zal wel lekker goedkoop zijn :P maar uiteindelijk was caravan goedkoper (ivm kampeerspullen kopen of lenen)
Mojo2008
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Mojo2008 »

Hier ook een logeerhond. :cheer: Morgen gaat hij weer naar huis na 2 weekjes logeren!
GROETJES VAN MOJO, HOPE EN MARIEKE

Afbeelding
Linx
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chinese Crested
Middenslag Poedel
Mechelaar
Hollandse Herder
Golden Retriever
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Linx »

Ook hier 2 oppashondjes, ze zijn hier inmiddels 9 dagen en gaan over 8 dagen weer naar huis!
:I: Luca, Amy*, Sora, Linx*, Lea, Jayden, Hayley, Killian*, Mason en Hype :I:
HaddockandFriends
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
Contacteer:

Ongelezen bericht door HaddockandFriends »

Heeerlijk al die logeerhondjes.

Ik heb ook katten, en ze moeten af en toe alleen kunnen zijn. Sid was katten niet gewend maar is helemaal goedgekeurd door onze Mo. Die heeft haar een dikke knuffel gegeven vorige keer. De franse bull is wat te druk voor ze, maar dat komt ook wel goed. Die kan prima in de bench, dus mocht het nodig zijn als wij weggaan dan gaat hij in de bench. Sid kan hier ook prima alleen zijn, al paar keer geprobeerd, gaat super. Die vermaakt zich wel met 3 stoeivriendjes :D
Boukje

Ongelezen bericht door Boukje »

Ik heb net drie weken een choco Labrador te logeren gehad.
Ze heette Saar (lekker verwarrend met mijn Sara wahah), was onwijs gezellig.
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Joey.K schreef:@flevo Bordertje in een stacaravan is bijna net zo duur als kamperen, of je moet op een boerencamping willen staan :)
Wij dachten ook camperen zal wel lekker goedkoop zijn :P maar uiteindelijk was caravan goedkoper (ivm kampeerspullen kopen of lenen)
Klopt hoor, maar gelukkig ben ik van het primitieve kamperen :wink: Hoe minder voorzieningen hoe leuker in een camping/boerderij vind :lol1: Dat dit ook nog goedkoper is, is een leuke bijkomstigheid :ok: Boyke is altijd meegeweest naar de kleine boerencampingkjes en vindt het heerlijk. Sidney moet haar kampeer-vuurdoop nog krijgen :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”