Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wie heeft er leuke adresjes in 't gooi(barf)

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

gucci
Zeer actief

wie heeft er leuke adresjes in 't gooi(barf)

Ongelezen bericht door gucci »

wij gaan langzaam over naar zelf samenstellen, maar nu ben ik wel benieuwd naar leuke adresjes in 't gooi, heb vandaag bij de poelier op de markt, 1 kilo kippenruggen (goed bevleesd) voor 0,50 cent en volgende week zou hij nekjes meenemen 1,50 a 1 kilo, maar verder valt er hier weinig te halen in het dorp, dus ben benieuwd naar leuke tips.
Groetjes,

Afbeelding
Supernova
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: wie heeft er leuke adresjes in 't gooi(barf)

Ongelezen bericht door Supernova »

Waar woon je in het Gooi? In Hilversum heb je in ieder geval www.prooidier.nl
gucci
Zeer actief

Denise. schreef:Waar woon je in het Gooi? In Hilversum heb je in ieder geval www.prooidier.nl
in laren, ja prooidier ken ik, maar misschien weten jullie ook nog slagers, of poeliers, zit er in het gooi bv. ook een islamitische slachterij of zoiets??
Groetjes,

Afbeelding
Supernova
Zeer actief

gucci schreef:
Denise. schreef:Waar woon je in het Gooi? In Hilversum heb je in ieder geval www.prooidier.nl
in laren, ja prooidier ken ik, maar misschien weten jullie ook nog slagers, of poeliers, zit er in het gooi bv. ook een islamitische slachterij of zoiets??
Ik kan bij de visboer gratis zalmkoppen halen, misschien een visboer bij jou in de buurt die ze ook wel wil bewaren :wink: Voor de rest heb ik geen tips, ik bestel het meeste gewoon via internet :mrgreen:
gucci
Zeer actief

Denise. schreef:
gucci schreef:
Ik kan bij de visboer gratis zalmkoppen halen, misschien een visboer bij jou in de buurt die ze ook wel wil bewaren :wink: Voor de rest heb ik geen tips, ik bestel het meeste gewoon via internet :mrgreen:
de visboer, die was ik nog vergeten, stom, daar ga ik van de week achteraan, thanks, best lastig dat wij hier in het gooi geen slachterij hebben zitten, waar we even kunnen inslaan. mocht ik leuke adressen vinden laat ik het je weten.
Groetjes,

Afbeelding
Supernova
Zeer actief

gucci schreef:
Denise. schreef:
gucci schreef:
de visboer, die was ik nog vergeten, stom, daar ga ik van de week achteraan, thanks, best lastig dat wij hier in het gooi geen slachterij hebben zitten, waar we even kunnen inslaan. mocht ik leuke adressen vinden laat ik het je weten.
Er zijn hier inderdaad weinig adresjes waar je barf spullen kan kopen :U: Ik ken alleen prooidier en dan de visboer. Mocht je wat vinden laat het dan inderdaad even weten :D
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Minhie »

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 825.0.html Misschien helpt deze site een beetje, mocht je het nog niet kennen.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”