Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dan nu de gelegenheid een symposium mee te maken waar ik over wolvengedrag een deel doe. Maar ook Monty Sloan van wolfpark Battle ground Indiana aanwezig is en een lezing geeft. Het is wel in Duitsland en in Duitse taal en Engels. Waar ik natuurlijk wel wat vertalen kan. Ook de gelegenheid in het wildpark wolven en prooidieren te gaan bekijken. En de gelegenheid een wolf persoonlijk huidna mee te maken. Een dag vol met een interessant programma. Een zeer bijzondere gelegenheid en mogelijkheid de wolf echt te leren kennen. http://www.wolf-auffang.de/seminar_granat2011.gif
Opgeven info@wolf-auffang.de
Hier een bezoeker die een wolfbegroeting mee maakt. Maar wat gebeurd er eigenlijk? Waarom doet een wolf dit? Waarom doet een hond wat hij doet? Want dit stamt toch echt van de oerinstinkten van de wolf.
Meer info op www.wolf-auffang.de
Jos de Bruin
Monty doet zijn deel in het Engels natuurlijk. Blijkt trouwens voor veel Duitsers een probleem te zijn. Vooral door de na synchronisatie op tv horen die Duitsers nooit deze taal en de gemiddelde Nederlander toch wel. Maar in dit geval kan ik het niet veranderen. Wanneer een groep interesse heeft geef ik ook lezingen in het Nederlands maar deze happening met Monty Sloan is alleen op deze datum daar hij alleen dan even in Europa is.
Jos