Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Klein terroristje

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Klein terroristje

Ongelezen bericht door Judith »

Nou ik ga een nieuwe poging doen, hoop dat ik nu niet negatief over kom :mrgreen:

Met Dana gaat het super goed. Het is echt een heerlijk pupje met een heerlijke kop erop.
Ze is echt slim, mijn vriend had van een kapotte tennisbal een soort kong gemaakt, lekker snoepjes erin gestopt. Het eerste wat ze deed was er flink mee rond lopen en rollen. Daarna was ze hem kwijt, dus neus aan de grond en ruiken maar en ja hoor ze vond hem weer terug om er weer mee te gaan rollen :cheer:
Als ze in haar relbui is rent ze als een bezetene door het huis, van het ene speeltje naar het volgende om er mee aan de sleep te gaan, aan te vallen en koprollen te maken, en een lol dat ze dan heeft in haar eentje :mrgreen:
Ook vind ze het een leuke bezigheid om af en toe naar Diesel te blaffen en te springen, Diesel kijkt dan echt naar ons van, wat mot ik hier nou weer mee. Ze zoekt ook steeds toenadering om bij hem te kunnen liggen, maar Diesel wil dit niet, geeft een grommetje en loopt weg. Maar vanmiddag was Dana gaan liggen en Diesel ging toch er wat dichter bij liggen. Ach over een paar weken breken ze hier de tent af als ik niet uitkijk :mrgreen:
Ze vind het prachtig buiten, ze loopt parmantig mee (af en toe heeft ze net buiten de deur geen zin, gaat er dan bij zitten met zo'n koppie van had je wat, ik heb heulemaal geen zin om te lopen, vind het hier veul leuker :F: )
Of als ze net wakker is en ik haar buiten zet om te plassen, dan is het ff gauw plasje doen en dat rennuhhhh. Ze hebben hier het gras gemaaid dus overal liggen plukken gemaaid gras en dat vind ze dus prachtig om mee rond te rennen en in te rollen. Dus af en toe hebben we een graspoedel :Q:

Snachts slapen gaat ook goed, ze slaapt nu al van 23.00 tot 6.30 en vind het dan ook een prachtig tijdstip om te gaan rellen om vervolgens een half uur later weer in slaap te vallen :slaap:
Ze ligt er nu helemaal debiel bij, ze ligt precies tussen de 2 kussens in :Q: onderste boven met pootjes de lucht in :piew:
Oftwel het is een heerlijk ding, en als ik niet uit kijk zou ik zo 3 pagina's vol kunne schrijven wat ze nu weer voor leuks/aparts/nieuws/geks gedaan heeft :mrgreen: :engel:
Afbeelding
Naima
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradinges
Aantal honden: 1

Re: Klein terroristje

Ongelezen bericht door Naima »

Nou, kom maar op met die 3 pagina's :cool2:
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Kijk en dat zijn nou van die verhalen die we (ik tenminste wel) graag willen horen :cheer:
Kom maar op met de rest :mrgreen:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Judith »

Haha, nou hier nog wat leuke dingen (althans dat denk ik :engel: )

Ze is voor de duvel (nog) niet bang, alles en iedereen die voorbij lopen/fietsen/rijden/springen/rennen zijn interessant ze gaat er dan bij zitten en kijkt ze dan na.
Het liefst wilt ze met iedereen mee lopen, en dan kan je roepen maar die andere benen zijn veul leuker om mee te lopen :mrgreen:
Ze heeft al een vriendje, namelijk een 8 maanden oud chihuahua reutje. De eerste dagen vond ze alle honden (groot en klein) nog wel eng, maar nu vind ze de kleinere (en rustig benaderende) hondjes leuk. Ze gaat er dan zelf ook achteraan om te spelen (uiteraard voorzichtig en niet te lang).
Ze vind het nu ook niet eng om door grotere honden (die ik zelf ken en vertrouw) te laten besnuffelen, maar het moeten wel rustige honden zijn, want de hond van mijn ouders buren was echt zo'n stuiterbalpieper en die liet ik ook maar niet in de buurt komen.

Morgen ga ik weer nieuwe foto's maken, mijn moeder zei namelijk dat ze al gegroeid was. Ik zie het wel een beetje maar omdat ik haar natuurlijk ieder dag zie zie ik het wat minder :mrgreen: Ohh en ze heeft gemiddeld 2x per dag de hik (had het al op gezocht en dat blijkt iets met de groei en een zenuw te zijn :F: )
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Het zijn gewoon heerlijke donders en straks word Diesel vast helemaal gek van dat getimmer met die voorpootjes. Daar zijn ze een kei in :LOL: Als Diesel eenmaal doorheeft dat er best flink gedold kan worden dan zal je zien dat je af en toe hoopte dat je de tijd kon terug draaien :mrgreen:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

ik kijk uit naar de foto's :ok:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”