Met Dana gaat het super goed. Het is echt een heerlijk pupje met een heerlijke kop erop.
Ze is echt slim, mijn vriend had van een kapotte tennisbal een soort kong gemaakt, lekker snoepjes erin gestopt. Het eerste wat ze deed was er flink mee rond lopen en rollen. Daarna was ze hem kwijt, dus neus aan de grond en ruiken maar en ja hoor ze vond hem weer terug om er weer mee te gaan rollen
Als ze in haar relbui is rent ze als een bezetene door het huis, van het ene speeltje naar het volgende om er mee aan de sleep te gaan, aan te vallen en koprollen te maken, en een lol dat ze dan heeft in haar eentje
Ook vind ze het een leuke bezigheid om af en toe naar Diesel te blaffen en te springen, Diesel kijkt dan echt naar ons van, wat mot ik hier nou weer mee. Ze zoekt ook steeds toenadering om bij hem te kunnen liggen, maar Diesel wil dit niet, geeft een grommetje en loopt weg. Maar vanmiddag was Dana gaan liggen en Diesel ging toch er wat dichter bij liggen. Ach over een paar weken breken ze hier de tent af als ik niet uitkijk
Ze vind het prachtig buiten, ze loopt parmantig mee (af en toe heeft ze net buiten de deur geen zin, gaat er dan bij zitten met zo'n koppie van had je wat, ik heb heulemaal geen zin om te lopen, vind het hier veul leuker
Of als ze net wakker is en ik haar buiten zet om te plassen, dan is het ff gauw plasje doen en dat rennuhhhh. Ze hebben hier het gras gemaaid dus overal liggen plukken gemaaid gras en dat vind ze dus prachtig om mee rond te rennen en in te rollen. Dus af en toe hebben we een graspoedel
Snachts slapen gaat ook goed, ze slaapt nu al van 23.00 tot 6.30 en vind het dan ook een prachtig tijdstip om te gaan rellen om vervolgens een half uur later weer in slaap te vallen
Ze ligt er nu helemaal debiel bij, ze ligt precies tussen de 2 kussens in
Oftwel het is een heerlijk ding, en als ik niet uit kijk zou ik zo 3 pagina's vol kunne schrijven wat ze nu weer voor leuks/aparts/nieuws/geks gedaan heeft