Omdat m'n vriend nog een paar weken weg is ben ik gezwicht en mag Tallie zo af en toe bij mij op bed slapen. Gróót feest is dat, ze gaat er al helemaal voor staan op een manier dat ik haar makkelijk op kan tillen en de trap op kan dragen. Dus dat was vanmorgen lekker wakker worden met een grote lebber over m'n gezicht en fris gewassen tenen
Met het geweldige weer vandaag is het natuurlijk helemaal heerlijk om lekker de hort op te gaan met de hond. Het middagrondje was super, er waren zomaar 3 honden bij de vijver waar ze het enorm goed mee kan vinden dus die heeft zich bijna 2 uur echt geweldig vermaakt. Zwemmen, spelen, rondracen, wat wil een hond nog meer!
Ik was erg trots op haar, mensen begroeten gaat normaal op z'n zachtst gezegd onbenullig. Vandaag ging dat ook spontaan goed! Gewoon op een normale manier eventjes "hoi" zeggen, een knuffel halen en zelfs de kinderen werden niet besprongen en werden na een aai lekker met rust gelaten
Ook haar trekpaard-genen lieten het vandaag afweten, ze vond het wel prima om gewoon netjes naast te lopen en af en toe een blik op mij te werpen. Tijdens het loslopen kwam ze steeds even inchecken en ze liet zich keurig terugroepen en aanlijnen.
Nou kan ik niet zeggen dat het normaal slecht gaat maar vandaag ging alles wel zo wonderbaarlijk goed dat ik het op wou schrijven
Mijn lieve wijffie, ben zo blij met haar