Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Superdagje

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Tallie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie
Aantal honden: 1
Contacteer:

Superdagje

Ongelezen bericht door Tallie »

Gewoon even een topicje omdat het een fijne dag was :mrgreen:

Omdat m'n vriend nog een paar weken weg is ben ik gezwicht en mag Tallie zo af en toe bij mij op bed slapen. Gróót feest is dat, ze gaat er al helemaal voor staan op een manier dat ik haar makkelijk op kan tillen en de trap op kan dragen. Dus dat was vanmorgen lekker wakker worden met een grote lebber over m'n gezicht en fris gewassen tenen :I:

Met het geweldige weer vandaag is het natuurlijk helemaal heerlijk om lekker de hort op te gaan met de hond. Het middagrondje was super, er waren zomaar 3 honden bij de vijver waar ze het enorm goed mee kan vinden dus die heeft zich bijna 2 uur echt geweldig vermaakt. Zwemmen, spelen, rondracen, wat wil een hond nog meer!

Ik was erg trots op haar, mensen begroeten gaat normaal op z'n zachtst gezegd onbenullig. Vandaag ging dat ook spontaan goed! Gewoon op een normale manier eventjes "hoi" zeggen, een knuffel halen en zelfs de kinderen werden niet besprongen en werden na een aai lekker met rust gelaten :cheer:

Ook haar trekpaard-genen lieten het vandaag afweten, ze vond het wel prima om gewoon netjes naast te lopen en af en toe een blik op mij te werpen. Tijdens het loslopen kwam ze steeds even inchecken en ze liet zich keurig terugroepen en aanlijnen.

Nou kan ik niet zeggen dat het normaal slecht gaat maar vandaag ging alles wel zo wonderbaarlijk goed dat ik het op wou schrijven :D

Mijn lieve wijffie, ben zo blij met haar :lief:
Afbeelding
Australiankelpieforum.com
Groetjes! Marieke & Tallie.
Saschesfloor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cairn Terrier
Aantal honden: 2

Re: Superdagje

Ongelezen bericht door Saschesfloor »

Leuk is dat he, als ze je zo blij maken soms. Wij hadden dat op vakantie, onze honden hebben zich 2 weken zo keurig gedragen, dat het bijna eng was ;) Als ik daar aan terug denk, krijg ik ook echt een glimlach op mijn gezicht. (en ook hier zijn ze normaal niet zo erg hoor, maar dit was wel extra braaf zeg maar)
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

van dat soort dagen kan je idd enorm genieten!
Afbeelding
Barbabelle
Actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse terrier

Ongelezen bericht door Barbabelle »

Oh heerlijk he!
Ik vind Tallie echt waanzinnig leuk om te zien en zoals je haar omschrijft :I:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”