Vandaag waren de fokkers van Dieber op bezoek. Na een heerlijke wandeling op het rozendaalse veld zaten we aan de picknicktafel te kletsen en wat te drinken. De honden zaten samen in de bus (super mooi gezicht 5 schafpudels naast elkaar). Op een gegeven moment hoorde ik er 1 blaffen dus riep al richting bus Dieb klaar. Zegt Marianne volgens mij was het Noa (moeder van Dieb). Moeder en dochter hebben dus precies dezelfde blaf, je hoort het verschil gewoon niet. We zijn er op gaan letten en je moet dus echt kijken wie zijn mond open doet want verschil is er niet te horen.
Na de picknick nog een wandeling gemaakt en weer genoten van de 5 schafpudels rennend door de hei. Ik heb foto's gemaakt maar niet met mijn eigen camera, zodra ik ze heb zal ik er hier een paar plaatsen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
zo moeder zo dochter
Moderator: moderatorteam
-
kiki78
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
- -laura-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boomer
Jack-Hussell
Labijna - Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: zo moeder zo dochter
Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad.
Hopelijk komen de foto's er snel aan
Hopelijk komen de foto's er snel aan
-
Joekel
- Actief
- Mijn ras(sen): Schafpudel
Dat is leuk, samen wandelen! Gaat het goed tussen elkaar?
Hopper heeft 2 soorten blaf: een diepere "waakblaf" en een hoog, schel blafje dat hij gebruikt als hij aan het spelen is. Heeft Dieber dat ook?
Hopper heeft 2 soorten blaf: een diepere "waakblaf" en een hoog, schel blafje dat hij gebruikt als hij aan het spelen is. Heeft Dieber dat ook?
-
kiki78
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
Dieber heeft veel verschillende blafjes. Een stoere waakblaf, een onzekere waakblaf, een opwindingsblaf, een blije blaf, een binnenmondse blaf enz.Joekel schreef:Dat is leuk, samen wandelen! Gaat het goed tussen elkaar?
Het ging super tussen Noa, Linde, Biko, Teun en Dieber. Noa en Linde trokken veel met elkaar op en Dieber en Teun ook zoals gewoonlijk.

-
Joekel
- Actief
- Mijn ras(sen): Schafpudel
Fijn dat het zo goed ging samen! Moet een mooi gezicht zijn geweest, 5 Schafpudels bij elkaar.
Blaft Dieber veel? Hier wordt vooral geblaft als meneer niet bij zijn balletje kan (daar is ie helemaal geobsedeerd van), of wanneer de buren buiten komen. Heel vreemd, want hij kan het goed vinden met ze, maar zodra hij hoort dat ze buiten komen, dan begint hij al te blaffen/waken. Verder valt het gelukkig wel mee.
Blaft Dieber veel? Hier wordt vooral geblaft als meneer niet bij zijn balletje kan (daar is ie helemaal geobsedeerd van), of wanneer de buren buiten komen. Heel vreemd, want hij kan het goed vinden met ze, maar zodra hij hoort dat ze buiten komen, dan begint hij al te blaffen/waken. Verder valt het gelukkig wel mee.