Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hulp bij vinden van trimmer voor Tibetaan
Moderator: moderatorteam
- Madelief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Hulp bij vinden van trimmer voor Tibetaan
Voor een vriendin van me even een hulpvraag voor een goede trimmer in Den Bosch en omgeving. Het gaat om een tibetaantje die best moeite heeft met gekamd worden. Het kammen gaat met veel geduld en oefenen gelukkig steeds beter, alleen zijn ze drie weken op vakantie geweest en is het de oppassers niet gelukt hem te kammen, dus nu is hij nogal in de klit.
Ze denkt erover hem nu eens een keer helemaal kort te laten scheren (tenzij de trimmer uitkammen nog ziet zitten), om dan klitloos opnieuw te beginnen met kammen een prettige ervaring maken.
Wie weet een goede en fijne trimmer die gewend is om te gaan met een lieve maar eigenwijze tibetaan? Puppycut vinden ze erg leuk staan, het hoeft niet showlang te zijn/blijven/worden. Als hij zich maar lekker voelt, dat is het belangrijkste.
Ze denkt erover hem nu eens een keer helemaal kort te laten scheren (tenzij de trimmer uitkammen nog ziet zitten), om dan klitloos opnieuw te beginnen met kammen een prettige ervaring maken.
Wie weet een goede en fijne trimmer die gewend is om te gaan met een lieve maar eigenwijze tibetaan? Puppycut vinden ze erg leuk staan, het hoeft niet showlang te zijn/blijven/worden. Als hij zich maar lekker voelt, dat is het belangrijkste.
groetjes Madelief en Yanthe

Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013

- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Re: Hulp bij vinden van trimmer voor Tibetaan
Ik weet een fokker/ trimmer in brabant, kan alleen even niet op de naam komen. Ik wil het wel even voor je navragen.

- Madelief
- Zeer actief
- Contacteer:
Als je zou willen, graag!Pemba schreef:Ik weet een fokker/ trimmer in brabant, kan alleen even niet op de naam komen. Ik wil het wel even voor je navragen.

- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Je het PBMadelief schreef:Als je zou willen, graag!Pemba schreef:Ik weet een fokker/ trimmer in brabant, kan alleen even niet op de naam komen. Ik wil het wel even voor je navragen.

-
Neeltje
Aub niet kaalscheren, dat is echt funest voor de vacht.
-
Marion.
Ik zou Rosita vragen.Madelief schreef:Voor een vriendin van me even een hulpvraag voor een goede trimmer in Den Bosch en omgeving. Het gaat om een tibetaantje die best moeite heeft met gekamd worden. Het kammen gaat met veel geduld en oefenen gelukkig steeds beter, alleen zijn ze drie weken op vakantie geweest en is het de oppassers niet gelukt hem te kammen, dus nu is hij nogal in de klit.
www.trimsalonacompagner.nl
- Madelief
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat willen ze ook beslist liever niet. Dus als het niet hoeft zou dat heel fijn zijn.Neeltje schreef:Aub niet kaalscheren, dat is echt funest voor de vacht.
@Marion.: Ja, da's natuurlijk ook een heel goed idee! En zeker "in de buurt". Ik geef het door, dank je!

- meg1986
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boomer
- Aantal honden: 1
Onze trimster (dandy in cuijk) is heel lief voor honden en geeft goed en eerlijk advies... We komen er al zo'n 10 jaar.. maar vanaf den bosch is dit wel 45 min rijden.. ik weet niet of ze dat willen...
Succes in elk geval!
Succes in elk geval!
Pinky & Bonnie, I still miss you girls...
- Madelief
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat weet ik niet, maar ik geef ook graag jouw trimmer door, ik kan tenslotte niet voor ze beslissen en alle tips (met name ook fijne ervaringen) zijn welkom. Dank je wel!meg1986 schreef:Onze trimster (dandy in cuijk) is heel lief voor honden en geeft goed en eerlijk advies... We komen er al zo'n 10 jaar.. maar vanaf den bosch is dit wel 45 min rijden.. ik weet niet of ze dat willen...
Succes in elk geval!

- meg1986
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boomer
Onze hond had ook een nare ervaring met de eerste trimster.. Die was echt bang ervoor.. Zij is zo lief voor haar geweest dat ze op het laatst bijna met plezier erheen ging...Madelief schreef:Dat weet ik niet, maar ik geef ook graag jouw trimmer door, ik kan tenslotte niet voor ze beslissen en alle tips (met name ook fijne ervaringen) zijn welkom. Dank je wel!meg1986 schreef:Onze trimster (dandy in cuijk) is heel lief voor honden en geeft goed en eerlijk advies... We komen er al zo'n 10 jaar.. maar vanaf den bosch is dit wel 45 min rijden.. ik weet niet of ze dat willen...
Succes in elk geval!
Pinky & Bonnie, I still miss you girls...
-
Neeltje
Ik weet niet of Eindhoven een optie is. Ik ben zeer tevreden over mijn trimster. Alleen ben ik bang dat ze niet snel plaats heeft http://www.trendydog.nlMadelief schreef:Dat weet ik niet, maar ik geef ook graag jouw trimmer door, ik kan tenslotte niet voor ze beslissen en alle tips (met name ook fijne ervaringen) zijn welkom. Dank je wel!meg1986 schreef:Onze trimster (dandy in cuijk) is heel lief voor honden en geeft goed en eerlijk advies... We komen er al zo'n 10 jaar.. maar vanaf den bosch is dit wel 45 min rijden.. ik weet niet of ze dat willen...
Succes in elk geval!
- dyna
- Actief
- Mijn ras(sen): tibetaanse terrier
echt een goede ontklitter is nodig voor een tibetaanse terrier, maar ook met het materiaal omgaan is belangrijk want na een half jaar heb ik pas die handeling om ze echt goed te ontklitten . oefenen ,oefenen en nog eens oefenen . en ik heb veel geduld moeten hebben want bij de kapsalon is ze vastgebonden en bij mij staat ze op een werktafel om haar te verzorgen . kun je het inbeelden ....

I love my tibetaanse terrier dyna