Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hond van afrikaanse Dog Whisperer valt aan

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

S@ndr@
Zeer actief

Re: hond van afrikaanse Dog Wisper valt aan

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

tja, wat moet je daar nu op zeggen, shit happen`s zelfs bij de beste :ugh:
nana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sarplaninac,flatc mix, franse bull
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door nana »

Wat een dombo die eigenaar je ziet de hond helemaal gefocust op het rennende meisje zijn.
Dom dom dom
Wat we niet begrijpen..vrezen we...wat we vrezen zullen we vernietigen.

lydia
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jaap* »

Nanna schreef:Op de video zie je dat de hond het kind uit het niets grijpt.
Hij had daar NOOIT met die valse rotjoekel moeten gaan zitten.
Jamaar hij is een whisperer, snap dat dan :mrgreen:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
nana
Zeer actief

Je kon heel goed zien dat de hond zou grijpen.
Voor ons geen reden maar kennelijk voor de hond wel.
Snap gewoon niet dat die eigenaar niet alert is als hij ziet dat zijn hond zo opgefokt is.
Diegen die met het kind was had ook alerter moeten zijn. Misschien heel voorzichtig maar ik ren nooit vlak langs dieren en laat kinderen die onder mijn hoede zijn dat ook niet doen.

lydia
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Re: hond van afrikaanse Dog Whisperer valt aan

Ongelezen bericht door yamie »

er is er maar 1 "fout" en dat is de eigenaar van de hond, niet opletten hoe de hond op de omgeving reageert , arm kind, arme hond...
Esmay87
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler en Staffordshire bull terrier

Ongelezen bericht door Esmay87 »

Als mijn hond dit zou doen dan zou ik 'm niet meer kunnen vertrouwen.. :ugh:
Afbeelding

Made by _Inge_
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Aan het begin zie je al dat die hond gefocust is op dat kind en er naartoe wil als zij aan de andere kant van het naastgelegen tafeltje loopt.
Dan komt ze voorbij en haald de hond in ene uit en trekt haar weg uit het gangpad. :80:
Jezus zeg je zou die hond ter plekke verrot schoppen en die vent ook. :piew:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
herejede
Zeer actief

Ongelezen bericht door herejede »

er zijn zat honden die niet te vertrouwen zijn bij rennende en spelende kinderen, daar houd je als baas rekening mee
als die allemaal afgemaakt moeten worden, ben je nog wel even bezig
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

yamie schreef:er is er maar 1 "fout" en dat is de eigenaar van de hond, niet opletten hoe de hond op de omgeving reageert , arm kind, arme hond...
Waarom nu arme hond.??
Hij heeft toch laten zien wat hij waard is .
Of gaan we nu weer alles op mensen gooien hoe slecht die wel niet voor honden zijn.???
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
herejede
Zeer actief

Ongelezen bericht door herejede »

je zou ze de kans moeten geven, die niet te vertrouwen zijn, maar die kans krijgen ze dus niet,
mocht dat wel het geval zijn, zullen ze ook gaan bijten
niettemin is het vreselijk wat er is gebeurt natuurlijk, vooral met iemand die dacht veel kennis te hebben
Roo
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Roo »

bouvierpoedel schreef:
yamie schreef:er is er maar 1 "fout" en dat is de eigenaar van de hond, niet opletten hoe de hond op de omgeving reageert , arm kind, arme hond...
Waarom nu arme hond.??
Hij heeft toch laten zien wat hij waard is .
Of gaan we nu weer alles op mensen gooien hoe slecht die wel niet voor honden zijn.???
De man is niet slecht voor honden, maar een hond van dat kaliber die van nature een waakhond is en schijnbaar ook een verleden heeft (er staat dat hij "gerevalideerd" was) moet je gewoon niet meenemen naar zo'n druk bevolkte plaats. Het is dus wel degelijk de schuld van de eigenaar. Maargoed, shit happens.
nana
Zeer actief

herejede schreef:je zou ze de kans moeten geven, die niet te vertrouwen zijn, maar die kans krijgen ze dus niet,
mocht dat wel het geval zijn, zullen ze ook gaan bijten
niettemin is het vreselijk wat er is gebeurt natuurlijk, vooral met iemand die dacht veel kennis te hebben

Mee eens maar je blijft toch afhankelijk vn dit soort gekken die zichzelfs ook nog eens hondenkenners vinden.
Vind dat beide volwassenen dit kind ervoor hebben laten vliegen.

lydia
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

Wat een doodgevaarlijke doelgerichte aanval, van een ongekend kaliber. Hier is m.i. geen vergoelijkends tegen in te brengen. Dit soort doelgericht aanvallen heb ik alleen gezien van honden met een prooi en van staffs e.d. met een slachtoffer.
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Je word er naar van als je er naar kijkt... zo doelgericht pakken, het kind lijkt wel een lappenpopje :ugh: Die hond had daar nooit mogen zijn. En de moeder van dit kind een deel van de schuld in de schoenen schuiven?? Beetje erg wrang :hmmm:
Als ik een hond gezellig met zijn baas in een dergelijke gelegenheid zie zitten, mag ik er dan alsjeblieft van uit gaan dat hij daarvoor geschikt is en mijn kind niet wil killen :schrik: Niet iedereen weet iets van honden gedrag en de baas is en blijft verantwoordelijk. Deze hond hoort niet in de maatschappij.
nana
Zeer actief

Ik zie geen vergoeilijking, volgens mij is iedereen het eens dat dit een levensgevaalijke hond is om mee op straat te komen.
Zelf zou ik deze hond ook nooit als hulphond of gezinshond willen hebben.
Maar ik vind dat er te weinig verantwoordelijkheid is genomen door de volwassenen.

lydia
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

nana schreef:Ik zie geen vergoeilijking, volgens mij is iedereen het eens dat dit een levensgevaalijke hond is om mee op straat te komen.
Zelf zou ik deze hond ook nooit als hulphond of gezinshond willen hebben.
Maar ik vind dat er te weinig verantwoordelijkheid is genomen door de volwassenen.
Ik ben het alleen niet eens met dat jij aangeeft dat ook de moeder of begeleider van het kind verantwoordelijkheid heeft voor de aanval.

In zo'n drukke en krappe omgeving moet je ervan uit kunnen gaan dat als daar iemand zit met een hond, dat dat veilig is. Dat kind deed niets raars, was alleen maar kind en huppelde langs een tafeltje. Dat moet gewoon kunnen.
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

nana schreef:
Snap gewoon niet dat die eigenaar niet alert is als hij ziet dat zijn hond zo opgefokt is.
Diegen die met het kind was had ook alerter moeten zijn. Misschien heel voorzichtig maar ik ren nooit vlak langs dieren en laat kinderen die onder mijn hoede zijn dat ook niet doen.
Hou nou toch op zeg, sorry maar wat een reactie, " voor ons geen reden" " diegene met het kind had wat aleeter moeten zijn".
Begin zo langzamerhand echt te twijfelen aan de realiteitszin van sommige hondenliefhebbers op het forum hier.

Op het moment dat dat arme kleine meisje opstaat van haar stoel zie je die hond al de eerste poging doen om haar te pakken te krijgen, de reden zal dan wel zijn dat ie voor zijn rehabilitatie al een scheithekel had aan kinderen of zoiets, hmmm tsja eigenlijk wel legitiem dus. En vervolgens neemt ie zijn kans waar zodra ze binnen zijn bereik is. Het is gewoon een vals kutbeest en als ie niet voor de rest van zijn leven gegarandeerd niet meer in de openbare ruimte komt en niet onmiddelijk bij iemand terecht komt die verantwoord met zo'n beest weet om te gaan dan vind ik de roze spuit heel erg aanbevelenswaardig. Dat beest is staatsgevaarlijk.

En hoe zo had degene die met dat kind was alerter moeten zijn? Dat kind deed gvd niets verkeerds, ze heeft de hond waarschijnlijk niet eens gezien, deed ook geen enkele poging om met het beest in contact te komen maar liep gewoon terug naar haar tafel. Of alert zijn moet synoniem zijn aan je kinderen niet meer laten bewegen of zoiets. Is dat de bedoeling om al onze arme ,verkeerd redenerende, om mijn part getraumatiseerde, valse rothonden hun bestaansrecht te laten houden. Bah.
Beetje meer realiteitszin zou hier op het forum niet misstaan.
Gr. Aniek

Afbeelding
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

nana schreef:
misschien makkelijk gezegd achteraf. maar je ziet wel dat de hond nadenkt om wat te gaan doen. gespannen en rond kijken, en fixeerd net op dat meisje voordat hij haar pakt. misschien kan dat de beste overkomen, in een onbewaakt ogenblik. maar als je zegt ``dogwhisperer te zijn . . . .
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.

Inge O schreef:pfiewwww, ik kan me goed inleven in de plaats van sommige bijtende honden maar dit gaat me kilometers te ver :19: . dit is geen hap, geen beet maar een regelrechte killermodus.

als het van mij afhing zou die het niet overleven, nee.
het doet me inderdaad denken aan een krokodil, die zijn ``prooi`` meteen meeneemt het water in. in dit geval neemt de hond zijn ``prooi``direct mee onder/ naast het tafeltje.
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Kit »

Budkes schreef:
nana schreef:
Hou nou toch op zeg, sorry maar wat een reactie, " voor ons geen reden" " diegene met het kind had wat aleeter moeten zijn".
Begin zo langzamerhand echt te twijfelen aan de realiteitszin van sommige hondenliefhebbers op het forum hier.

Op het moment dat dat arme kleine meisje opstaat van haar stoel zie je die hond al de eerste poging doen om haar te pakken te krijgen, de reden zal dan wel zijn dat ie voor zijn rehabilitatie al een scheithekel had aan kinderen of zoiets, hmmm tsja eigenlijk wel legitiem dus. En vervolgens neemt ie zijn kans waar zodra ze binnen zijn bereik is. Het is gewoon een vals kutbeest en als ie niet voor de rest van zijn leven gegarandeerd niet meer in de openbare ruimte komt en niet onmiddelijk bij iemand terecht komt die verantwoord met zo'n beest weet om te gaan dan vind ik de roze spuit heel erg aanbevelenswaardig. Dat beest is staatsgevaarlijk.

En hoe zo had degene die met dat kind was alerter moeten zijn? Dat kind deed gvd niets verkeerds, ze heeft de hond waarschijnlijk niet eens gezien, deed ook geen enkele poging om met het beest in contact te komen maar liep gewoon terug naar haar tafel. Of alert zijn moet synoniem zijn aan je kinderen niet meer laten bewegen of zoiets. Is dat de bedoeling om al onze arme ,verkeerd redenerende, om mijn part getraumatiseerde, valse rothonden hun bestaansrecht te laten houden. Bah.
Beetje meer realiteitszin zou hier op het forum niet misstaan.

Helemaal eens Budkes :ok:
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke

Emma schreef:
nana schreef:
misschien makkelijk gezegd achteraf. maar je ziet wel dat de hond nadenkt om wat te gaan doen. gespannen en rond kijken, en fixeerd net op dat meisje voordat hij haar pakt. misschien kan dat de beste overkomen, in een onbewaakt ogenblik. maar als je zegt ``dogwhisperer te zijn . . . .
Ik zie dan toch heel wat anders, ik zie een hond die vanaf dat het meisje opstaat van plan is om haar te pakken, hij volgt haar het hele restaurant door en wacht tot ze binnen zijn bereik is om haar te grijpen.
Die dogwisperer kan me nog veel meer vertellen dit is geen uit de lucht komend vallen gedrag. Dit zit in die hond en die hond zal gegarandeerd weer grijpen als hij de kans krijgt, er is voor zijn gedrag namelijk geen enkel excuus te bedenken als angst, geschrokken, gepest worden of wat dan ook. Hij bijt, en gegarandeerd dat hij dat weer doet als hij de kans krijgt.
Gr. Aniek

Afbeelding
nana
Zeer actief

Misschien heel negatief maar ik vertrouw er inderdaad niet op dat als iemand daar zit dat het wel kan
omdat het niet altijd kan zoals je ziet in dit geval. Ik zie mensen ook wel eens hun hond laten aaien door kinderen terwijl je ziet dat de hond niet wil. Veel hondeneigenaren hebben geen flauw benul en lezen hun hond niet. Mijn hond doet niks is een veel voorkomende uitspraak die ik nooit gelijk voor waarheid aanneem.

Mensen die op een kinderdagverblijf werken horen geen pedo te zijn maar het kan wel. Honden die los lopen horen ook onder appel te zijn en vriendelijk maar dat s ook niet altijd zo.

En ja ik had me wel schuldig en verantwoordelijk gevoeld als dat kindje met mij was geweest en het was zo erg gebeten.

lydia
Esmay87
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler en Staffordshire bull terrier

Ongelezen bericht door Esmay87 »

Ik denk dat ik mijn hond zou laten inslapen. Als hij vanuit het niets ineens een kind aanvalt (zo hard rende ze nou ook weer niet) dan kan ik 'm niet meer vertrouwen.

Als ik een grote speelweide zou hebben zou het nog anders zijn want dan kan ik 'm thuis houden omdat ik zelf geen kinderen heb. Maar ik woon in een grote kinderrijke buurt en dan zou dit dus echt niet meer gaan.
Afbeelding

Made by _Inge_
Budkes
Zeer actief

Sorry Emma, ik heb je reactie denk ik verkeerd gelezen, ik las dat die hond nadacht over wat ie met de situatie aan moest, maar ik denk dat je dat zo niet bedoelde.
Gr. Aniek

Afbeelding
Budkes
Zeer actief

nana schreef:Misschien heel negatief maar ik vertrouw er inderdaad niet op dat als iemand daar zit dat het wel kan
omdat het niet altijd kan zoals je ziet in dit geval. Ik zie mensen ook wel eens hun hond laten aaien door kinderen terwijl je ziet dat de hond niet wil. Veel hondeneigenaren hebben geen flauw benul en lezen hun hond niet. Mijn hond doet niks is een veel voorkomende uitspraak die ik nooit gelijk voor waarheid aanneem.

Mensen die op een kinderdagverblijf werken horen geen pedo te zijn maar het kan wel. Honden die los lopen horen ook onder appel te zijn en vriendelijk maar dat s ook niet altijd zo.

En ja ik had me wel schuldig en verantwoordelijk gevoeld als dat kindje met mij was geweest en het was zo erg gebeten.
Oh dus de mensen die hun kinderen op dat kinderdagverblijf in Amsterdam hadden zitten hadden gewoon wat alerter moeten zijn ?
Hmm aparte redenatie. Maw woorden alles wat je overkomt is jouw schuld, of de schuld van je ouders. :U:
Gr. Aniek

Afbeelding
Emma
Zeer actief

Budkes schreef: Ik zie dan toch heel wat anders, ik zie een hond die vanaf dat het meisje opstaat van plan is om haar te pakken, hij volgt haar het hele restaurant door en wacht tot ze binnen zijn bereik is om haar te grijpen.
Die dogwisperer kan me nog veel meer vertellen dit is geen uit de lucht komend vallen gedrag. Dit zit in die hond en die hond zal gegarandeerd weer grijpen als hij de kans krijgt, er is voor zijn gedrag namelijk geen enkel excuus te bedenken als angst, geschrokken, gepest worden of wat dan ook. Hij bijt, en gegarandeerd dat hij dat weer doet als hij de kans krijgt.
sorry had je post hiervoor niet gelezen.
Laatst gewijzigd door Emma op 26 jul 2011 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

1 woord is genoeg: afmaken die hond.
ellen
Afbeelding
nana
Zeer actief

Budkes doe eens normaal. Ik praat niks goed.
Het is gewoon een feit dat er dus gekken met zo een hond in een restaurant gaan zitten.
De eigenaar zit niet op te letten en de moeder ook niet. Ik zeg nergens dat dat meisje het verdiend om gebeten te worden maar je ziet het wel aankomen en ik vind dat de volwassenen niet goed opgelet hebben.

lydia
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

tollerlover schreef:1 woord is genoeg: afmaken die hond.
ellen

dat zijn 3 woorden ...
ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

yamie schreef:
tollerlover schreef:1 woord is genoeg: afmaken die hond.
ellen

dat zijn 3 woorden ...
mag ook, heb ik geen probleem mee :mrgreen:
ellen
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”