Poeh, ik weet dat ze een racemonster is, maar nu was ze al vanaf dat we uitstapten door het dolle, rennen rennen rennen, niet bereikbaar. Ik wilde haar aanlijnen, maar niet bereikbaar dus
En toen was ze al een tijdje uit het zicht, Jolie roepen, nergens te zien, zelfs geen heen en weer rennend staartje. Opeens zie ik voor me een Jolie uit het water komen. Was ze dus al achter de eendjes aan geweest.
Ben ik bijna bij het ven, wil ik haar aanlijnen, hoppa madam in racemodus naar het volgende ven, met nóg meer eendjes, alleen waren daar ook nog eens mensen, een behoorlijk schaammoment. Daar bleef ze doodleuk zwemmen, zwemmen zwemmen, met een kwakend eendje voor haar.
Ergens vond ik het wel een grappig gezicht, en gelukkig vonden de toeschouwers het ook behoorlijk grappig, maar ik heb haar toch maar aangelijnd zodra ik de kans kreeg.
Wat doen jullie, laten jullie de honden gewoon lekker gaan? Omdat ze de eendjes toch niet te pakken krijgen? Of vinden jullie het toch weer zielig voor de eendjes.