Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mooie rashonden, nooit betaald
Moderator: moderatorteam
- josefientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griekse herder
- Aantal honden: 1
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
- Aantal honden: 2
Re: Mooie rashonden, nooit betaald
Ik snap er ook niets van.
Maar dit is wel een andere type hond dan de Gordon Setter, dit zijn ook werkhonden maar volgens mij heel moeilijk om te houden, moeilijker dan de Gordon Setter.
En persoonlijk vind ik ze mooier. Totaal niet geschikt voor mij, maar ik vind ze echt prachtig!
Maar dit is wel een andere type hond dan de Gordon Setter, dit zijn ook werkhonden maar volgens mij heel moeilijk om te houden, moeilijker dan de Gordon Setter.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Ikw eet niet meer waar maar ik zag ergens dat je daar honden op afbetaling kunt kopen :S
Dus ophalen en later betalen :S
Dus ophalen en later betalen :S
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Veel fokkers zijn vrij makkelijk met de betaling.
Ik heb ook een deel op het moment van ophalen betaald, en twee dagen later de rest.
Ik heb ook een deel op het moment van ophalen betaald, en twee dagen later de rest.
-
Neeltje
Gewoon stom he, moet je gewoonweg niet doen.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
wat een prachtige honden 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Ach, 90% van de tijd gaat het in één keer goed, 9% gaat het uiteindelijk goed en die ene keer dat het fout gaat heb je dus ruzie. Je maakt er wel een hoop mensen gelukkig mee. Het is een afweging die je maakt.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
En dat die honden er in het laatste geval waarschijnlijk niet gelukkiger van worden maakt niet uit dan?Domor schreef:Ach, 90% van de tijd gaat het in één keer goed, 9% gaat het uiteindelijk goed en die ene keer dat het fout gaat heb je dus ruzie. Je maakt er wel een hoop mensen gelukkig mee. Het is een afweging die je maakt.
Je geld moet en zal je hebben ook al moet je daarvoor honden gaan herplaatsen?
Gewoon niet doen zulke dingen en als je het wel doet aan het belang van de honden denken als het misgaat en niet aan je portemonnee.
Risiko van het vak denk ik dan maar.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Ik vind als je een hond niet kan betalen , want daar dient zoon afbetaling voor omdat mensen niet in 1 x zoon bedrag kunnen missen . dan kun je beter nog geen hond aanschaffen.
als ik een fokker was zouden die mensen bij mij geen hond krijgen , want die kunnen meestal geen da betalen .
Zoon hond word uiteindelijk de dupe daarvan , maarja de fokker verdient zijn geld .
als ik een fokker was zouden die mensen bij mij geen hond krijgen , want die kunnen meestal geen da betalen .
Zoon hond word uiteindelijk de dupe daarvan , maarja de fokker verdient zijn geld .
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
- laura86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese Stabij en 2 Aussies
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dus ze willen de honden niet betalen maar hebben wel alle shows betaald om ze Junior World Winners, Europa Winners en multi BOB, BOG, Junior BIS winners te maken 
- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Ik denk dat dat ook heeft meegespeeld bij het herplaatsen. Op een keer haal je je hand wel over je hart als je ziet dat ze het eigenlijk echt niet kunnen betalen maar wel geweldig zijn voor hun honden, maar als je wel allerlei shows kan betalen maar weigert de twee honden te betalen is het eigenlijk ook gewoon fokkertje zieken. En dat is gewoon echt verkeerd en laat de fokker op deze manier dan over zich heen lopen dan krijgt hij daar meer last van, want zij zijn er ook mee weggekomen.
Dus sneu voor de honden maar zeer zeker begrijpelijk. En nee, ik vind niet dat de fokker hierom zijn regeling moet aanpassen. De honden zijn immers niet mishandeld, ze worden zover ik kan lezen ook niet in een asiel of pension gedropt, maar gewoon vanuit huis herplaatst.
Dus sneu voor de honden maar zeer zeker begrijpelijk. En nee, ik vind niet dat de fokker hierom zijn regeling moet aanpassen. De honden zijn immers niet mishandeld, ze worden zover ik kan lezen ook niet in een asiel of pension gedropt, maar gewoon vanuit huis herplaatst.