Hier in het park mogen de honden niet los maar iedereen doet het (al jaren er wordt ook niet gecontroleerd, niemand heeft er verder problemen mee)
Hier in het park fietsen en brommen ze ook daar heb ik en de meeste mensen ook geen probleem mee, we houden rekening met elkaar net als al die kinderen op hun stepjes en skateboards.
Wel een keer gelachen toen we met een hele groep mensen inclusief honden het pad onbewust blokkeerden en er een meisje van achteren op haar scooter kwam aanrijden, die moest uitwijken voor een hond en ging over het natte gras waardoor ze uitgleed en viel.
Begon ze tegen ons te schelden dat die honden helemaal niet los mochten lopen, toen ik vroeg of ze hier dan wel met de scooter mocht rijden was ze meteen stil.
We doen hier nooit zo moeilijk, we leven en laten leven zeg maar.
je hebt er natuurlijk altijd zeikerds bij maar dat zijn meestal de mensen die toevallig een keer door het park lopen en er verder bijna nooit komen.
Het enige waar ik me aan kan ergeren als er glas en etenswaren bij de skatebaan liggen, maar aan de andere kant niemand ruimt hier zijn hondenstront op (is hier ook niet verplicht, het gras inclusief de drollen wordt hier iedere week gemaaid) dus eigenlijk heb ik niks te klagen hier.
Nu lijkt het (voor jullie misschien) hier een asozooitje maar dat is het juist niet, op bepaalde tijden komt er hier een hele groep baasjes met hun honden bijelkaar die dan heerlijk met elkaar aan het spelen zijn, en de baasjes zitten dan gezellig op het bankje met elkaar te kletsen soms zelfs met koffie en koek erbij.
Terwijl de jeugd zich verderop uitleeft op de skatebaan.