Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

ik heb alleen smitthy nog...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

ik heb alleen smitthy nog...

Ongelezen bericht door Podenji »

en dat bevalt haar uitermate goed..........omdat ze loops is is ze hier gebleven, de rest zit een paar dagen in pension. ( Andra en Svaer zijn er ook :lol1: ) en 1 hond in de gaten houden is makkelijker dan 6, waarvan er 2 echt alle kanten opvliegen buiten ( barry en jenson)

Onze hele tuin wordt op de schop genomen, behalve het achterste stuk, dat is toch al van de honden en dat houden ze toch niet netjes :F:
verder is alles eruit, alle tegels / struiken ( nou ja onkruid.... inmiddels was de tuin een gigantisch oerwoud :oeps: ) en ook het hek en de poort, want alles wordt opnieuw gedaan en nu meteen netjes, behalve de oude grote bomen, die mogen uiteraard blijven staan, het hek wat er stond was een " noodoplossing " die er al 3 jaar staat en bestond uit wat palen met dik hoog gaas en een schrikdraadje :piew:

vandaar dus dat de honden even uit logeren zijn, als ze in de tuin zouden lopen zouden ze al het zand ( het is nu 1 grote zandbak :lol1: ) overhoop halen en zo de straat op kunnen.

het zal lastig zijn een beeld te vormen zonder foto's , maar de tuin is ca. 10 meter breed en 100 meter diep, dus niet zo handig om de honden er nu te hebben lopen omdat we vlak aan een doorlopende straat wonen, waar je maar 50 mag maar dat wordt er nooit gereden :ugh:

Ze vermaken zich uiteraard prima in pension anders bracht ik ze er niet heen, ze worden 3 a 4 x per dag uitgelaten en mogen ook diverse malen per dag een uur op de speelweide ( als het weer meewerkt ) meer dus dan dat ik ze nu kan geven :ok:

afijn ivm smitthys loopsheid is ze als enigst kind achtergebleven.....als ze wil spelen zoekt ze de anderen wel ( Cy en Jenson zijn dr grote vrienden ) maar verder laat ze het zich wel gevallen, ze is wel iets meer kleef aan maar dat kan ook aan dr loopsheid liggen, maar ze vind het echt allemaal verder wel prima zo , krijgt alle hapjes , die ze compleet op dr gemak kan opeten, kan overal liggen waar ze wil, kan elk speelgoedje pakken die zij wil zonder dat Jenson het af jat etc etc :lol1:
ik mis de rest erger dan zij :roll:

wat passen honden zich toch makkelijk aan , ben benieuwd hoe ze reageert als ze van het weekend weer terugkomen , daar gaat haar rust dan weer :80: :lol1:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita
Aantal honden: 1

Re: ik heb alleen smitthy nog...

Ongelezen bericht door Minhie »

:LOL: Geniet van je rust ;)
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

trut!~ ik schrok me dood! ik denk man weg, honden mee leven is een grote ellende en ik heb alleen smitty nog :jank: :evil:
Afbeelding
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Kit »

Jij Zen een paar dagen, kan Smitthy met haar zusjes spelen :cheer: :cheer: :cheer:
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

minhie schreef::LOL: Geniet van je rust ;)
Dat lukt wel moet ik eerlijk bekennen :oeps: ik merk nu wel heel erg hoeveel werk 6 honden zijn....

maar ik ben straks wel blij als ik van de nieuw aangelegde tuin MET alle hondjes kan genieten :cheer:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

massam schreef:trut!~ ik schrok me dood! ik denk man weg, honden mee leven is een grote ellende en ik heb alleen smitty nog :jank: :evil:
:roos:
trouwens als man weg gaat blijven de hondjes hier echt wel :LOL:
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

Kit schreef:Jij Zen een paar dagen, kan Smitthy met haar zusjes spelen :cheer: :cheer: :cheer:
:F:
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Kit »

Podenji schreef:
massam schreef:trut!~ ik schrok me dood! ik denk man weg, honden mee leven is een grote ellende en ik heb alleen smitty nog :jank: :evil:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Podenji schreef:

nou dát was het enige vreemde in mijn idee. dat dacht ik namelijk ook :engel:
Afbeelding
Jeannet
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sheltie, schapendoes en een chodsky pes
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Jeannet »

ik schrok ook al een beetje :mep: maar het is gelukkig maar tijdelijk :mrgreen:

Geniet van je rust :ok:
Groetjes Jeannet, Ruby, Lotje en Uschka
Afbeelding
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

hahaha nee ik wil ze niet kwijt, maar ik besef wel extra, dat het wel makkelijker is, minder honden :F:

het meest aparte vind ik nog dat smitthy het allemaal prima vind, ze zal ook wel denken, lekker rustig zo :lol1:
maar had gedacht dat ze toch meer aan dr vriendjes zou hangen dan ze dus daadwerkelijk doet.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”