Onze hele tuin wordt op de schop genomen, behalve het achterste stuk, dat is toch al van de honden en dat houden ze toch niet netjes
verder is alles eruit, alle tegels / struiken ( nou ja onkruid.... inmiddels was de tuin een gigantisch oerwoud
vandaar dus dat de honden even uit logeren zijn, als ze in de tuin zouden lopen zouden ze al het zand ( het is nu 1 grote zandbak
het zal lastig zijn een beeld te vormen zonder foto's , maar de tuin is ca. 10 meter breed en 100 meter diep, dus niet zo handig om de honden er nu te hebben lopen omdat we vlak aan een doorlopende straat wonen, waar je maar 50 mag maar dat wordt er nooit gereden
Ze vermaken zich uiteraard prima in pension anders bracht ik ze er niet heen, ze worden 3 a 4 x per dag uitgelaten en mogen ook diverse malen per dag een uur op de speelweide ( als het weer meewerkt ) meer dus dan dat ik ze nu kan geven
afijn ivm smitthys loopsheid is ze als enigst kind achtergebleven.....als ze wil spelen zoekt ze de anderen wel ( Cy en Jenson zijn dr grote vrienden ) maar verder laat ze het zich wel gevallen, ze is wel iets meer kleef aan maar dat kan ook aan dr loopsheid liggen, maar ze vind het echt allemaal verder wel prima zo , krijgt alle hapjes , die ze compleet op dr gemak kan opeten, kan overal liggen waar ze wil, kan elk speelgoedje pakken die zij wil zonder dat Jenson het af jat etc etc
ik mis de rest erger dan zij
wat passen honden zich toch makkelijk aan , ben benieuwd hoe ze reageert als ze van het weekend weer terugkomen , daar gaat haar rust dan weer