voor onze Ficca foldertje(stichting Ficca, vecht tegen kanker bij honden)
het moet een hoge resolutie foto zijn
die ongeveer zo gebruikt zal worden

Moderator: moderatorteam

als je wilt kun je het opsturennomo schreef:Heb wel een berner, maar hij is nog maar 6 maanden. Weet niet of je daar wat aan hebt?
oproep is al geplaatsconnie63 schreef:vraag even aan miet (nova) barfplaats ik krijg de mijne niet goed op de foto
ze wil het toestel opvreten als het ziet![]()
![]()
ze vind zich zelf geen foto model
zal het even doen, dankjeMaylala schreef:Diaantje even pb'en.
Maylala schreef:Diaantje even pb'en.
Hier ben iklupa schreef:Maylala schreef:Diaantje even pb'en.forum naam?

hoi!Diaantje schreef:Hier ben iklupa schreef:Maylala schreef:Diaantje even pb'en.forum naam?
Het moet een kopfoto zijn?

Oh ik zie het! Ik heb wel een foto van Max waar hij recht in de camera kijkt maar zijn oren staan daar niet zo mooi. Ik zal 'm even uploaden.hoi!![]()
het gaat om de voorkant van het foldertje
we hebben er nu een maar de foto is niet kwa resolutie hoog genoeg
hier kun je zien wat de bedoeling is, het hoeft natuurlijk niet precies de zelfde foto te zijn, maar het liefste een hondje die je aankijkt

welke fotos bedoel je?Diaantje schreef:Oh ik zie het! Ik heb wel een foto van Max waar hij recht in de camera kijkt maar zijn oren staan daar niet zo mooi. Ik zal 'm even uploaden.hoi!![]()
het gaat om de voorkant van het foldertje
we hebben er nu een maar de foto is niet kwa resolutie hoog genoeg
hier kun je zien wat de bedoeling is, het hoeft natuurlijk niet precies de zelfde foto te zijn, maar het liefste een hondje die je aankijkt
De foto's hierboven, zijn die geschikt qua resolutie?
heb je ook een enkele hond?Diaantje schreef:Ik vond deze foto:
Kun je desnoods 1 vd 2 afknippen als het iets is. De originele grootte vond imageshack te groot om te uploadenDus heb hem even verkleint in paint.
Ik kan deze foto wel door midden knippen voor je? Zie je niks van, ze zitten precies ver genoeg van elkaar.. Is dat een optie denk je?lupa schreef:heb je ook een enkele hond?Diaantje schreef:Ik vond deze foto:
Kun je desnoods 1 vd 2 afknippen als het iets is. De originele grootte vond imageshack te groot om te uploadenDus heb hem even verkleint in paint.

de vacht is niet scherpDiaantje schreef:Hier ben iklupa schreef:Maylala schreef:Diaantje even pb'en.forum naam?
Het moet een kopfoto zijn?
Bedoel je zoiets? Ik heb geen idee of de resolutie hoog genoeg is hoor...
Deze heb ik ook nog, maar er zitten allemaal vuiltjes in haar vacht![]()
Nee klopt, die andere foto is wat dat betreft wat helderder. Die met beide hondende vacht is niet scherp

Diaantje schreef:Kom ik aan met m'n sony cybershot
En de foto's hebben een hogere resolutie dan mijn foto'slupa schreef:Diaantje schreef:Kom ik aan met m'n sony cybershot![]()
soms komen er hele mooie dingen uit