Eten buiten, plassen en poepen buiten etc.
Nu heb ik gelijk weer die vieze dikke strontvliegen in de tuin.
Na het eten van de pups spuit ik gelijk alles weg, ik haal poep gelijk weg enz en toch....blech.
Wat doen jullie hieraan?
Moderator: moderatorteam

blacky schreef:vliegen haten motten ballen. Hier hang ik ze in de containers maar ik kan me voorstellen dat als je ze ophangt in je tuin ze ook weg blijven?
Wel zo dat je honden er niet bij kunnen.

mariabel schreef:heb van die ouderwetse dingen hangen... waar stroop of zo aan zit... daar hangt het zo mee vol..

Nanna schreef:Bijeen roepen. Met lokroepjes. Dan in een grote pot doen en 25 km. verderop op de hei weer loslaten.
.

Hmmmja. Juist.Smieszka1 schreef:Na het eten van de pups spuit ik gelijk alles weg, ik haal poep gelijk weg enz en toch....blech.
Cleva schreef:Serieus, een totaal doorgeslagen gevoel voor hygiëne werkt uitstekend.
Niet naast een boerderij wonen helpt ook.

** Angela ** schreef:Een kennis had allemaal cd's in de tuin gehangen.
Door de schittering kunnen ze zich niet orienteren of zo
Heb het toen ik nog konijnen had ook gedaan, maar dan voor t hok en erin.
De nijnen lol met die dingen en ik geen vliegen

yvonne dl schreef:ik heb de tip..
koop bij bas vd heyden..of hoe het bij jullie ook heten mag,dirk vd broek,digros...
Flessen azijnreiniger.
Staat bij de schoonmaakmiddelen,dus geen schoonmaak azijn.
Dan de ajax allesreiniger.
Wel de seringen.. raar maar waar.
Een andere geur werkt niet zo goed hoor..
Dat spuit je allebei op het terras,of waar dan ook en spuit je schoon.
Ook goed tussen de tegels.
je ruikt geen urine geur meer niks..
dus ook geen vliegen meer

Dit werkt idd ook erg goed. Het kan ook met diepvrieszakken gevuld met water. Op de camping hangen mensen die ook aan de tenten en onder de luivels. Ziet er ook nog leuk uit ook als je dat aan allerlij gekleurde linten hangt.** Angela ** schreef:Een kennis had allemaal cd's in de tuin gehangen.
yvonne dl schreef:ja natuurlijk wel wegspuiten.![]()
Eerst goed boenen en dan het sop weghalen.

Foto?Smieszka1 schreef:De ren hangt nu vol plastic dieprvrieszakken met water

blacky schreef:Dit werkt idd ook erg goed. Het kan ook met diepvrieszakken gevuld met water. Op de camping hangen mensen die ook aan de tenten en onder de luivels. Ziet er ook nog leuk uit ook als je dat aan allerlij gekleurde linten hangt.** Angela ** schreef:Een kennis had allemaal cd's in de tuin gehangen.
Ik ben ook wel benieuwd naar een fotoMarjoleine schreef:Foto?Smieszka1 schreef:De ren hangt nu vol plastic dieprvrieszakken met water
Die cd's werken ook, hebben wij bij de kippen.

minhie schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar een fotoMarjoleine schreef:Foto?Smieszka1 schreef:De ren hangt nu vol plastic dieprvrieszakken met water
Die cd's werken ook, hebben wij bij de kippen.

Nôh, wat vréémdDutchCelts schreef:Nou ik weet het niet hoor, maar heb nu cd's hangen en zakjes met water maar heb nog steeds last van vliegen