Ik was met de meiden op het veldje hier vlakbij. Marouck liep los, Biène had ik gewoon aan de lijn.
Op een gegeven moment zie ik aan de andere kant van de haag een vrouw lopen en ik meende te zien dat ze een hondje op haar arm had. Dus Marouck bij me geroepen en aangelijnd voor de zekerheid.
Nog geen minuut later komt ze de hoek om...nou ja, er kwam eerst een jack hussel de hoek om en 5 meter daar achteraan kwam de vrouw...jack hussel lekker alle ruimte van de flex gevend.
Ik draai direct om en loop verder het veldje op (veldje is zo'n 10 x 25 meter dus gewoon klein), Biène kreeg inmiddels de hussel in het vizier en ging over de zeik, Marouck volgde...
Dus ik sta daar met een klein woest keffend herdertje aan de lijn en een grote schuimbekkende herder...die haar frustratie af begon te reageren op haar riem (en aangezien ik die vast had zaten mijn handen erg dicht bij haar bek).
Vrouw loopt zonder blikken of blozen met de hussel verder in mijn richting.
Dus ik zover mogelijk naar de zijkant om haar te ontwijken, ondertussen Biène proberend te kalmeren en Marouck tot de orde roepend....
Ik was blij dat ik het veld uiteindelijk af kon komen, maar snap dit soort mensen dus echt niet.
Nou ja, was dus een gevalletje ehm...tja