Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Niks zeggen als je dierenmishandeling ziet?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
- Aantal honden: 1
Niks zeggen als je dierenmishandeling ziet?
Ik heb vandaag voor de tweede keer ontzettend gedoe gehad omdat ik iets zei toen een psychopaat zijn hond sloeg terwijl deze niks fout deed. Hij laat hem 1 minuut per dag buiten doet er niets mee en weet helemaal niets van honden.
Liep daar rood aangelopen, hond snuffelde aan een man, die zei, 'dat is logisch ik heb ook een hond'
Toen sloeg ie keihard op de kop van die hond en ik kon mijn mond niet houden want ik weet al hoe hij met de hond omgaat.
In Nederland is geen wet die dierenmishandeling in milde vorm verbied. Ik kreeg de volle lading van die engerd over me heen en nu heb ik alles gedaan wat misgaat in zijn leven. Volgens mij zit ie ook nog in de reclassering.
Vorige week hetzelfde, ook gedonder. Het zijn natuurlijk al moeizame en niet aanspreekbare mensen en het heeft ook totaal geen zin want ik zie een moment en de mishandeling gaat gewoon vrolijk verder.
Alleen als het heel erg is kan er ingegrepen worden.
Ik weet wel dat er mensen zijn die, als ze aangesproken worden, ineens denken van oeps, jee ja, moet ik niet doen en dan 'wakker'worden.
Maar kennelijk is dat bij deze te hoog gegrepen.
Dus hoofd wegdraaien maar....zoals bijna iedereen dat doet. Men staat er bij en kijkt erna. Leve de mensheid.
Ik ga me maar richten op positieve dingen maar meld dit wel aan de wijkagent. Als mij iets overkomt weten ze meteen dat hij dit gedaan heeft.
De lading was echt te groot, reclassering mag dit ook weten nietwaar.
Liep daar rood aangelopen, hond snuffelde aan een man, die zei, 'dat is logisch ik heb ook een hond'
Toen sloeg ie keihard op de kop van die hond en ik kon mijn mond niet houden want ik weet al hoe hij met de hond omgaat.
In Nederland is geen wet die dierenmishandeling in milde vorm verbied. Ik kreeg de volle lading van die engerd over me heen en nu heb ik alles gedaan wat misgaat in zijn leven. Volgens mij zit ie ook nog in de reclassering.
Vorige week hetzelfde, ook gedonder. Het zijn natuurlijk al moeizame en niet aanspreekbare mensen en het heeft ook totaal geen zin want ik zie een moment en de mishandeling gaat gewoon vrolijk verder.
Alleen als het heel erg is kan er ingegrepen worden.
Ik weet wel dat er mensen zijn die, als ze aangesproken worden, ineens denken van oeps, jee ja, moet ik niet doen en dan 'wakker'worden.
Maar kennelijk is dat bij deze te hoog gegrepen.
Dus hoofd wegdraaien maar....zoals bijna iedereen dat doet. Men staat er bij en kijkt erna. Leve de mensheid.
Ik ga me maar richten op positieve dingen maar meld dit wel aan de wijkagent. Als mij iets overkomt weten ze meteen dat hij dit gedaan heeft.
De lading was echt te groot, reclassering mag dit ook weten nietwaar.
Re: Niks zeggen als je dierenmishandeling ziet?
Nu is mijn ervaring dat er al gauw 'dierenmishandeling' wordt geroepen, en dat zie je hier op het forum ook veel voorbij komen. Maar!!! Dit klinkt even anders. Als er echt een dier wordt mishandeld....dan zeg ik daar dus wat van. En als het effe kan neem ik het dier mee. Zo kom ik aan een van de honden en twee van de katten, een cavia en we hebben al eens een konijn zo meegenomen, welke dan gebleven zijn. Ik zou niet eens weten hoeveel diertjes we inmiddels bij elkaar hebben opgevangen en herplaatst. Helaas kun je niet alles opvangen, maar idd, doen wat je kunt doen: er wat van zeggen is dan niet genoeg. Ik ben dan ook zo dat ik er overal melding van laat maken.
Na een herplaatsing vorig jaar met een hond uit eigen nest, kwam deze ook niet...erg oké terug, zeg maar. Daar heb ik idd ook werk van gemaakt. Wat me in dit laatste opviel is dat ik dacht er niets gebeurde, maar uiteindelijk bleek dat er dus wel van alles mee gedaan werd en mishandelaars met een beetje mazzel op een soort zwarte lijst komen. Nouja, ik draaf door. Wil ik verder niet over uitweiden eigenlijk: gewoon. Ik zou mijn kop niet wegdraaien. Dan maar een pets in mijn gezicht.
Na een herplaatsing vorig jaar met een hond uit eigen nest, kwam deze ook niet...erg oké terug, zeg maar. Daar heb ik idd ook werk van gemaakt. Wat me in dit laatste opviel is dat ik dacht er niets gebeurde, maar uiteindelijk bleek dat er dus wel van alles mee gedaan werd en mishandelaars met een beetje mazzel op een soort zwarte lijst komen. Nouja, ik draaf door. Wil ik verder niet over uitweiden eigenlijk: gewoon. Ik zou mijn kop niet wegdraaien. Dan maar een pets in mijn gezicht.
-
- Zeer actief
Ja dat kan ik dus ook niet, mijn kop wegdraaien. Maar wij zijn een uitzondering valt me op....
- dagmar88
- Zeer actief
En die man is een psychopaat omdat?
- Yaika
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador, ruwharige teckel
- Aantal honden: 2
ik zeg er ook wat van.. maar er is wel een verschil tussen dierenmishandeling en een corrigerende tik.
Laatst zag ik een klein jongetje met een lab lopen en hij bleef maar rukken aan de riem en zijn hond schoppen. Daar zeg ik dus wel iets van. Ookal weet ik dat het die mensen waarschijnlijk toch niets doet.
Laatst zag ik een klein jongetje met een lab lopen en hij bleef maar rukken aan de riem en zijn hond schoppen. Daar zeg ik dus wel iets van. Ookal weet ik dat het die mensen waarschijnlijk toch niets doet.

"Als je op de witte lijn blijft rijden, rij je altijd goed"
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Wat heb jij tegen die man gezegd en wat zei hij terug?
- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
Ik vind het lastig. Vind het erg van de situatie afhangen eerlijk gezegd. Ik ben niet zo van het fysieke opvoeden, dus mss vind ik dingen ook al snel 'hard'
Ik ken iemand die zijn hond echt hard opvoedt (vind ik), die hond wordt na niet luisteren bij verbaal commande meteen fiks in t nekvel gegrepen en op zn lazer gegeven. Soms ook zo dat ik me opgelaten voel en denk (en zeg) 'moet dat nou zo?' Toch is het imo geen mishandeling want hond en baas zijn overduidelijk dol op elkaar, hond is down als baasje een dag weggaat en ik weet dat baasje een tijdje het eten uit eigen mond heeft gespaard om zijn hond de juiste (gevoelige maag oid) voeding te kunnen blijven geven.
Als het echt duidelijk over alle grenzen heengaat zou ik er denk ik wel iets van zeggen, maar het ligt dus echt aan de context voor mij.

Als het echt duidelijk over alle grenzen heengaat zou ik er denk ik wel iets van zeggen, maar het ligt dus echt aan de context voor mij.
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
-
- Zeer actief
Ik "Goh jee moet dat nu zo''EstherK schreef:Wat heb jij tegen die man gezegd en wat zei hij terug?
Hij "jij moet je bek houden, ik ben het helemaal zat Jij altijd (ik heb ineens alles gedaan wat er misgaat in zijn leven"
het was niet zozeer wat hij zei, alswel zijn blik, rood aangelopen gezegd en dichtbij komen alsof ie me in elkaar ging meppen.
"Jij moet echt ophouden, ik ben je spuugzat etc etc"
Moet je weten dat er veel mensen geklaagd hebben, anoniem en ik eens niet anoniem. Je kunt je dus bij dit soort gasten beter niet kenbaar maken. Maar ik wil het met open vizier aangegevn als ik ergens last van heb.
De hondenwacht is er ook al geweest. Hij is aangesproken als ie zo doorgaat (waarmee weet ik ook niet) dat ie zijn huis uit moet hij heeft 6 maanden proef. Of dat de reclassering was weet ik niet, ik kon het hele gesprek letterlijk volgens zo hard praatten ze. Terwijl hij weet hoe gehorig het hier is....

-
- Zeer actief
Okay wat is jouw oplossing?Cleva schreef:Ik vind dit altijd zo gemakkelijk.
Doe er iets aan of doe er niet iets aan maar "iets zeggen"vind ik zo makkelijk.
Wat heeft die hond daar nou aan?
Nouja, hij heeft toch wel gelijk...ik ben ook erg van deze vraag: "je vind het vast niet erg als ik die meeneem?"AnneMarie schreef:Okay wat is jouw oplossing?Cleva schreef:Ik vind dit altijd zo gemakkelijk.
Eigenlijk heb ik nog nooit te horen gekregen van wel. Gewoon meenemen.
- Jeannettebo
- Zeer actief
ik snap niet wat zijn al dan niet contact met de reclassering er mee te maken heeft...

-
- Zeer actief
Nou dat gaat hier niet lukken... Mensen die dieren mishandelen, net zoals bij vrouwen en kinderen kunnen erg fout gehecht zijn.amber81 schreef:Nouja, hij heeft toch wel gelijk...ik ben ook erg van deze vraag: "je vind het vast niet erg als ik die meeneem?"AnneMarie schreef:Okay wat is jouw oplossing?Cleva schreef:Ik vind dit altijd zo gemakkelijk.
Eigenlijk heb ik nog nooit te horen gekregen van wel. Gewoon meenemen.
-
- Zeer actief
ik snap niet wat je bedoelt. 'al dan niet contact'?!Jeannettebo schreef:ik snap niet wat zijn al dan niet contact met de reclassering er mee te maken heeft...
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ik geloof dat je meer naar die man zijn zogenaamde criminele activiteiten en reclasering en zogenaamd drugsgebruik kijkt wat je beoordeling nogal kleurt en dat dat ook mee speelt met wat je van hem vind over hoe hij met zijn hond omgaat.
Als iemand die een keer wat fout doet bij zijn hond in een pestbui dan geloof ik dat je de halve honden populatie in beslag kan nemen.
Misschien moet je ook eens kijkenn hoe die man voor de rest met zijn hond omgaat en wel met een onbevooroordeelde blik.
Als iemand die een keer wat fout doet bij zijn hond in een pestbui dan geloof ik dat je de halve honden populatie in beslag kan nemen.
Misschien moet je ook eens kijkenn hoe die man voor de rest met zijn hond omgaat en wel met een onbevooroordeelde blik.

Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
Heuh ik heb ten eerste al niks gezegd over drugsbouvierpoedel schreef:Ik geloof dat je meer naar die man zijn zogenaamde criminele activiteiten en reclasering en zogenaamd drugsgebruik kijkt wat je beoordeling nogal kleurt en dat dat ook mee speelt met wat je van hem vind over hoe hij met zijn hond omgaat.

Ik wist daar niets van, tot ik de hond urenlang hoorde piepen janken, zenuwachtig rond zag lopen buiten. Daar word ik als ik buiten zit, erg vervelend van. Dat je weet dat een paar meter verder een hond flink aan het lijden is. Ik kan me daar slecht voor afsluiten.
Daarna heb ik hem aangesproken vriendelijk of ie rekening kon houden met zijn harde muziek die hij opzette omdat het hier nogal gehorig is. Dat hebben meer mensen gedaan, anoniem. Ik heb het hem gewoon gevraagd.
Toen is de hondenwacht er een keer geweest wegens het gejank van de hond.
Vervolgens kan ik een compleet gesprek volgen van een hulpverlener die bij hem is, terwijl ik hem toch vaak gezegd heb dat ik alles kan horen en verstaan. Dus ik zou dan binnen gaan met de deur dicht als ik zo'n gesprek had. Doet ie niet.
En nu bedreigt ie me met een rood aangelopen gezicht en als tijdbom nadat ik zeg 'nou moet dat nu zo' nadat ie steeds aan zijn hond zit te trekken en te schelden en deze daarna op zijn kop slaat. De hond is 2 minuten buiten geweest en dan moet ie maar direct mak naast hem lopen (doet ie natuurlijk niet bij zo'n opgewonden man naast hem). Hij wandelt er max 100 meter mee, verder heeft niemand hem ooit zien lopen.
Ik heb zelf gewerkt met TBS ers en overlastgroepjongeren, en die kregen heel veel kansen. Ik kan best begrijpen dat mensen over de schreef gaan.
Alleen als ze helemaal niet bereikbaar zijn, en de boel bedreigen en als een tijdbom rondlopen, dan vind ik dat niet prettig in mijn woonomgeving.
Die hond heeft gewoon een kloteleven, dat moet dan maar, dat mag in NL. Ik kan daarin niet anders doen dan op een partij stemmen die hier iets aan wil doen en verder kun je niets.
Dus je hebt het aardig mis, er is geen bevooroordeelde blik. Het is wat ik zelf waarneem en steeds zien en horen hoe de hond structureel behandeld wordt en dit was een extra excalatie.
Ik ben er echt niet één van 'we zullen eens achter een veroordeelde pedofiel aangaan' Zeker niet. En dat geldt voor iedereen.
Die omgekeerde discriminatie, wat jij nu ook doet, vind ik echt triest. Dan ligt het ineens aan hun achtergrond als ze aangesproken worden. Gebruiken ze dat. GETVER. Dat kunnen allochtonen soms ook doen. Ik reageer op gedrag en niet op achtergrond of kleur of wat ook.
Ik heb het hier gemeld om het in de context te zetten.
-
- Zeer actief
Oke die drug had ik fout dan.
Maar je sleep er dingen bij zoals reclassering.
Mishandeling van vrouwen en kinderen.
Heel gehorig huis.
6 maanden proef.
Harde muziek.
Psychopaat.
Rood aangelopen.
Reclassering.
Hard praten.
Gesprekken horen.
Hondje piept.
Sorry maar misschien is je insteek naar die man wel wat hem helemaal knettergek maakt.
Als ik het zo lees ben je een nogal bemoeizuchtig neuzig wijs typje die ik ook niet graag naast mij had wonen.
Heel gehorig huis.
6 maanden proef.
Harde muziek.
Psychopaat.
Rood aangelopen.
Reclassering.
Hard praten.
Gesprekken horen.
Hondje piept.
Sorry maar misschien is je insteek naar die man wel wat hem helemaal knettergek maakt.
Als ik het zo lees ben je een nogal bemoeizuchtig neuzig wijs typje die ik ook niet graag naast mij had wonen.

Nouja, daar zg jij dus weer wat he? Ik heb dus ook zo'n buuf die de wildste dingen over me zegt....want ze hoort me wel, maar ze ziet me niet. Ze ziet me nooit lopen met honden of kind. Dus....? Dat is idd knap irritant. Je kunt het ook zo zien, Ts: hij probeert je te ontwijken en als je mekaar dan TOCH tegenkomt, heb je wel wat. Dat zou ook nog kunnen, heb ik dus met mijn buuf. Maar ik ben nu wel een beetje confuus: wat heeft hij de hond nu eigenlijk aangedaan? Ik begrijp er niets meer van...bouvierpoedel schreef:Oke die drug had ik fout dan.
Heel gehorig huis.
6 maanden proef.
Harde muziek.
Psychopaat.
Rood aangelopen.
Reclassering.
Hard praten.
Gesprekken horen.
Hondje piept.
-
- Zeer actief
Die dingen zet ik hier als informatie/achtergrond....en die zijn inderdaad van belang in de reactie. Als iedereen hier op dat moment verschrikt kijkt omdat ie zijn hond slaat en ik weet dat deze hond in huis zit te janken van ellende dan reageer ik anders ja.bouvierpoedel schreef:Oke die drug had ik fout dan.
Heel gehorig huis.
6 maanden proef.
Harde muziek.
Psychopaat.
Rood aangelopen.
Reclassering.
Hard praten.
Gesprekken horen.
Hondje piept.
Soms hebben anderen een keer een kort lontje dan is zeggen 'oei moet dat nu of ik schrik hiervan' meestal al afdoende om die persoon tot bedenken te doen komen. Althans dat is mijn ervaring. En ik zeg heus niet steeds iets.
Okay ik had niks kunnen zeggen ik kan hem gewoon zijn gang laten gaan en zelf met oordoppen rondlopen en zeggen

Dat ie iemand anders aanvalt so what, dat ie een weerloze hond zo behandeld vind ik wel akelig.
Maar jullie identificeren je met hem. Misschien eens een keer een gesprek aangaan met de buren. Als hier iemand aanbelt omdat ie last heeft van iets wat ik doe dan houd ik daar rekening mee.
Dat gebeurt zelden, is twee keer gebeurd en ik heb gelijk actie ondernomen. Beetje respect voor elkaar is toch niet zo moeilijk.
Maar ja je kunt in NL nu beter overlast veroorzaken dan er last van hebben, dat is wel zo.

Laatst gewijzigd door AnneMarie op 19 jun 2011 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Zeer actief
Hij bestaat, maar niet op de manier als TS wil 

- Jeannettebo
- Zeer actief
ik snap niet wat dat te maken heeft met hoe hij met zijn hond omgaat, waarom moet je dat er bij vermelden, wat is daar de meerwaarde van. Net als de rest wat BP zegtAnneMarie schreef:ik snap niet wat je bedoelt. 'al dan niet contact'?!Jeannettebo schreef:ik snap niet wat zijn al dan niet contact met de reclassering er mee te maken heeft...

- dagmar88
- Zeer actief
Als je een beetje respect had voor je buurman was het niet meteen een psychopaat en ik zie de toegevoegde waarde van de reclassering noemen op een forum ook niet.AnneMarie schreef:Die dingen zet ik hier als informatie/achtergrond....en die zijn inderdaad van belang in de reactie. Als iedereen hier op dat moment verschrikt kijkt omdat ie zijn hond slaat en ik weet dat deze hond in huis zit te janken van ellende dan reageer ik anders ja.bouvierpoedel schreef:Oke die drug had ik fout dan.
Heel gehorig huis.
6 maanden proef.
Harde muziek.
Psychopaat.
Rood aangelopen.
Reclassering.
Hard praten.
Gesprekken horen.
Hondje piept.
Soms hebben anderen een keer een kort lontje dan is zeggen 'oei moet dat nu of ik schrik hiervan' meestal al afdoende om die persoon tot bedenken te doen komen. Althans dat is mijn ervaring. En ik zeg heus niet steeds iets.
Okay ik had niks kunnen zeggen ik kan hem gewoon zijn gang laten gaan en zelf met oordoppen rondlopen en zeggen![]()
Dat ie iemand anders aanvalt so what, dat ie een weerloze hond zo behandeld vind ik wel akelig.
Maar jullie identificeren je met hem. Misschien eens een keer een gesprek aangaan met de buren. Als hier iemand aanbelt omdat ie last heeft van iets wat ik doe dan houd ik daar rekening mee.
Dat gebeurt zelden, is twee keer gebeurd en ik heb gelijk actie ondernomen. Beetje respect voor elkaar is toch niet zo moeilijk.
Maar ja je kunt in NL nu beter overlast veroorzaken dan er last van hebben, dat is wel zo.
Dat geeft wel aan wat jouw houding naar die man toe is.
Ik zit hier in een wijk waar je dit soort dingen nogal eens vaker tegen komt; vaak onwetendheid/frustratie in combinatie met persoonlijke problematiek.
Dan knoop ik eens op een ander moment een gezellig praatje aan en op het moment dat je dan weer zo iets ziet staan mensen veel meer open dan dat jij zonder ze te kennen meteen met je oordeel klaar staat.
Het is de toon die de muziek maakt.
-
- Zeer actief
OOK zo'n buuf, leuk je kent me niet.amber81 schreef:bouvierpoedel schreef:Oke
Nouja, daar zg jij dus weer wat he? Ik heb dus ook zo'n buuf die de wildste dingen over me zegt....want ze hoort me wel, maar ze ziet me niet. Ze ziet me nooit lopen met honden of kind. Dus....? Dat is idd knap irritant. Je kunt het ook zo zien, Ts: hij probeert je te ontwijken en als je mekaar dan TOCH tegenkomt, heb je wel wat. Dat zou ook nog kunnen, heb ik dus met mijn buuf. Maar ik ben nu wel een beetje confuus: wat heeft hij de hond nu eigenlijk aangedaan? Ik begrijp er niets meer van...
Niemand probeert hier iemand te ontwijken.
Ik ben niet bemoeizuchtig totdat iemand extreem hard lawaai opzet en zijn dieren mishandeld.
Heb prima contacten met heel diverse mensen hier gelukkig

en als ik iemand zelden of nooit zie dan ga ik daar niet van alles over invullen.
Vreemd dat je je gaat identificeren met iemand die je helemaal niet kent en die honden slaat in het bijzijn van een vijftal mensen

-
- Zeer actief
OkayLillith schreef:Hij bestaat, maar niet op de manier als TS wil

-
- Zeer actief
rare reacties hier
eigenlijk trekken jullie gelijk partij voor degene die zijn hond slaat
een boel lullige reacties naar ts

-
- Zeer actief
Dierenmishandelaars gaan vaak verder. Hij staat bekend om gewelddadig gedrag. Dat heeft het er mee te maken.Jeannettebo schreef:ik snap niet wat dat te maken heeft met hoe hij met zijn hond omgaat, waarom moet je dat er bij vermelden, wat is daar de meerwaarde van. Net als de rest wat BP zegtAnneMarie schreef:ik snap niet wat je bedoelt. 'al dan niet contact'?!Jeannettebo schreef:ik snap niet wat zijn al dan niet contact met de reclassering er mee te maken heeft...
-
- Zeer actief
Wie trekt er partij voor die honden mepper dan.??monique16 schreef:rare reacties hier![]()
Heb niets gelezen dat hij gelijk had.??
Het is de manier op waar iemand hier even met zijn hele doopcel neer word gezet en of dat allemaal maakt dat iemand een dieren mishandelaar word of is.

-
- Zeer actief
snap niet wat dat te maken heeft met hoe hij met zijn hond omgaat, waarom moet je dat er bij vermelden, wat is daar de meerwaarde van. Net als de rest wat BP zegt[/quote]
Dierenmishandelaars gaan vaak verder. Hij staat bekend om gewelddadig gedrag. Dat heeft het er mee te maken.[/quote]
===============================================================================
Ach kom je hond een paar meppen verkopen in een zwak moment of als je gestresst bent en je loopt gelijk een dierenboerderij uit te moorden.
Jezus zeg vraag mij af of jij wel helemaal spoord.
Dierenmishandelaars gaan vaak verder. Hij staat bekend om gewelddadig gedrag. Dat heeft het er mee te maken.[/quote]
===============================================================================
Ach kom je hond een paar meppen verkopen in een zwak moment of als je gestresst bent en je loopt gelijk een dierenboerderij uit te moorden.

Jezus zeg vraag mij af of jij wel helemaal spoord.

- dagmar88
- Zeer actief
Waarom heeft waar hij 'om bekend staat' ook maar ergens iets mee te maken?AnneMarie schreef: Dierenmishandelaars gaan vaak verder. Hij staat bekend om gewelddadig gedrag. Dat heeft het er mee te maken.
En waar moet hij nu opeens mee verder gaan?
- Jeannettebo
- Zeer actief
moet je eens animal planet kijken, daar gaan juist asiel dieren naar de gevangenis om getraind te worden.AnneMarie schreef:Dierenmishandelaars gaan vaak verder. Hij staat bekend om gewelddadig gedrag. Dat heeft het er mee te maken.Jeannettebo schreef:
ik snap niet wat dat te maken heeft met hoe hij met zijn hond omgaat, waarom moet je dat er bij vermelden, wat is daar de meerwaarde van. Net als de rest wat BP zegt
reclassering, harde muziek etc staat niet garant voor geweldadig gedrag, of geweldadig gedrag naar zn hond toe.

-
- Zeer actief
Ja ken ik geweldig programma!Jeannettebo schreef:moet je eens animal planet kijken, daar gaan juist asiel dieren naar de gevangenis om getraind te worden.AnneMarie schreef:Dierenmishandelaars gaan vaak verder. Hij staat bekend om gewelddadig gedrag. Dat heeft het er mee te maken.Jeannettebo schreef:
ik snap niet wat dat te maken heeft met hoe hij met zijn hond omgaat, waarom moet je dat er bij vermelden, wat is daar de meerwaarde van. Net als de rest wat BP zegt
reclassering, harde muziek etc staat niet garant voor geweldadig gedrag, of geweldadig gedrag naar zn hond toe.
en eh jullie trekken de boel nu wel erg uit zijn verband. Zoals die laatste zin. WIJ ZIEN GEWELD naar de hond toe.
Maar okay dat mag in NL.
En al is ie groen rood bruin of wit of is het een verslaafde, een crimineel of een ambtenaar het maakt me geen bal uit.
Alleen als ik geweld zie, en met mij velen, en je ziet dat iemand zichzelf verliest in zijn woede EN je hebt dan OOK nog deze informatie DAN wordt het anders.
Op dat moment was ik daar helemaal niet mee bezig. Later komt dat naar boven...
Maar nu moeten jullie het niet omdraaien dat ik ineens iemand ga aanspreken omdat ie een bepaalde achtergrond heeft.
Vraag je maar eens af waarom je je zo met hem identificeert...............................................................................
Laatst gewijzigd door AnneMarie op 19 jun 2011 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.