Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Duck en plassen
Moderator: moderatorteam
- sandra&sammy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu/Malteser
- Aantal honden: 1
Duck en plassen
Zo'n tweeenhalve week geleden had ik een topic geopend met dat ik vermoedde dat Sammy blaasontsteking had. Dit bleek inderdaad zo te zijn. Onderzoek van zijn urine liet iets te veel eiwitten zien. Een week later na een kuurtje was zijn urine schoon (gelukkig). En nu kan hij weer goed zijn plas ophouden totdat ik hem Duck te eten geef. Ik geef verschillende merken kvv voor de afwisseling. Hij stopt gewoon met eten als hij te vaak hetzelfde krijgt, dus hij krijgt 's ochtends een smaakje van Renske en 's avonds of Smuldier of Energique of Duck. Hij is nu zo'n anderhalve week van de blaasontsteking af en toch had hij geregeld dat hij 's avonds om de drie kwartier kwam vragen om te plassen. Bewust op gaan letten en ja hoor, telkens als ik hem 's avonds Duck had gegeven. Smuldier reageert hij gewoon goed op, dan kan hij goed zijn plas ophouden nu ga ik bewust opletten als ik hem Energique geef. Jammer dat hij slecht op Duck reageert want dan heb ik een afwisseling minder....

Sammy 31-08-2010
- Tank
- Zeer actief
Re: Duck en plassen
Ik vind Duck altijd heel erg droog, misschien dat hij van de Duck extra veel gaat drinken? Ik roep ook maar wat hoor
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Ik vind duck net plakjes karton en in duck zitten veel granen, misschien plast hij daarom zoveel.

- sandra&sammy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu/Malteser
Hij gaat er niet extra van drinken, sinds hij die blaasontsteking heeft gehad ben ik ook zijn drinkgedrag gaan bijhouden, maar hij drinkt bij Smuldier net zo veel als bij de Duck.Nelleke schreef:Ik vind Duck altijd heel erg droog, misschien dat hij van de Duck extra veel gaat drinken? Ik roep ook maar wat hoor
Maar ik vind het zo wie zo er niet echt smakelijk uit zien.....maar dat vind ik eerlijk gezegd van Energique ook....als we over rauw vers vlees praten snap ik het wanneer men Smuldier zegt, maar zowel Duck als Energique vind ik er niet echt rauw uitzien? Maar goed, dat maakt verder niet uit, zo lang hij maar ergens goed op reageert en dat is dus niet bij Duck. Ik laat het een tijdje in de vriezer en dan probeer ik het over een paar maandjes nog eens en anders beland het gewoon in de vuilnisbak....

Sammy 31-08-2010
- BAILEYSBAASJE
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): F1b Goldendoodle
Van meer plassen heb ik bij Bailey niets gemerkt, wel dat ze Duck niet te vreten vindt.
Als ik het meng met een beetje Smuldier of Energique gaat het beter. Geldt ook voor Rodi.
Favoriet is Smuldier en een goede tweede Energique.
Als ik het meng met een beetje Smuldier of Energique gaat het beter. Geldt ook voor Rodi.
Favoriet is Smuldier en een goede tweede Energique.