Sinds gisternamiddag begon Beanie gigantisch aan de spuitpoep te raken. Gisteravond laat begon ze ook nog over te geven..Vanmorgen de consulente even gebeld en ook zij vond dat Beanie even naar de DA moest. Ik hier potverdorie 3 dierenartsen gebeld en werkelijk waar, geen een had trek om even dat pupje te zien, ik moest maar doorgaan met finidiar en zorgen dat ze dronk, dus ik heb enigzins pissig geroepen dat ze zelfs dat niet meer wilde! Maar omdat ze niet uitgedroogt was was er geen spoed. Ik heb opgehangen en dacht bij mezelf, jemig val toch ook dood met zn allen

Die pup lag zo slap als een vaatdoek bij me op de bank in de slaapzak, zat geen leven meer in, dus ik heb de opvang in Balkbrug gebeld en Astrid was het roerend met me eens, nummer van hun DA gekregen en hiephiep, we konden meteen komen, wel helemaal in Ommen, maar dat vind ik dan niet boeiend.
Beanieboontje heeft 2 spuitjes gehad, 1 tegen de misselijkheid en 1 om haar darmen tot rust te brengen, verder nog darmflorapasta en een zakje speciaal voer. Gelukkig is ze weer een stuk beter te pas en heeft ze Lilo alweer in dr gat gehapt
Jeetje, de ene dierenarts is echt de andere niet