Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Isis schreef:Wat leuk, die voliere!!
Hoe doe je dat in de winter, blijven ze dan gewoon buiten?
Ja Zijn ze goed aan gewend. Maar dat gehele tuinhuis is het binnenhok, en dubbel geisoleerd. Vogels die ik in de winter krijg, blijven binnen (heb in het binnenhok quarantaine hokjes staan) tot het weer warm genoeg is voor buiten. Heb op echte koude vries dagen een warmte lamp voor 's nachts op tijdklok.
Ja Zijn ze goed aan gewend. Maar dat gehele tuinhuis is het binnenhok, en dubbel geisoleerd. Vogels die ik in de winter krijg, blijven binnen (heb in het binnenhok quarantaine hokjes staan) tot het weer warm genoeg is voor buiten. Heb op echte koude vries dagen een warmte lamp voor 's nachts op tijdklok.
Ik zou er zelf niet snel aan beginnen, maar ik vind het toch altijd heel gezellig, een volière.
Een vriendin van me heeft er een in haar tuin en als ik er ben moet ik altijd even bij de vogeltjes kijken