Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vondelpark!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Dalisa
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising tussen een kat, wolf, duif, kangoeroe en een beetje hond.

vondelpark!

Ongelezen bericht door Dalisa »

hoi allemaal!

ik ben net thuis van een heerlijke wandeling met Yenna!
We zijn met de tram naar het leidseplein [in Amsterdam :tongue: ] gegaan.was voor het eerst dat ze met de tram ging! ging hartstikke goed! :cheer:
en toen door het Vondelpark naar huis gelopen.
In het vondelpark kwamen we een grote groep honden tegen op een groot veld, er werd mij verteld dat dit
een vast clubje is die er altijd komt met zijn of haar honden, hartstikke leuk!

dus ik vroeg mij af, zijn er toevallig mensen van dit forum die daar ook [weleens] komen?

Yenna was wel even onder de indruk van de vele honden [ik schat zo'n 25/30] maar heeft heel leuk gespeeld!

groetjes!
Afbeelding
met dank aan Sanner
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Re: vondelpark!

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik kom er wel eens. Maar niet met de honden. Ik zou ver weg blijven bij een leuk clubje van 25/30 leuk spelende honden :schrik: kijk een beetje uit hé :wink:
Afbeelding
Supernova
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Supernova »

Ik kom er ook weleens maar ook zonder honden. Kom ik zo´n grote groep honden tegen als ik ze wel bij me heb dan loop ik er met een heeeele grote boog omheen :mrgreen: Mijn ervaring is namelijk dat het eigenlijk helemaal niet zo leuk gaat als al die hondenbazen denken :wink:
Dalisa
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising tussen een kat, wolf, duif, kangoeroe en een beetje hond.

echt niet? ik dacht nou als ze allemaal los mogen met zijn allen kan het wel...

misschien kwam ik dan net op een goede dag :tongue: ik zag nergens nare situaties, maarja ik was er maar 20 minuutjes, toen vond ik het ook wel genoeg.

ik ben natuurlijk hartstikke ervaringloos,ik kan dat niet zo goed inschatten nog.[ Yenna is mijn eerste hondje.]
Afbeelding
met dank aan Sanner
Supernova
Zeer actief

Ongelezen bericht door Supernova »

Ik bedoel ook niet meteen dat er grote vechtpartijen zijn hoor. Maar vaak zie ik dat sommige honden heel erg lopen te etteren, en dat andere honden zich juist helemaal niet prettig voelen. En dat hebben die hondenbazen dan helemaal niet door.
Daar wil ik mijn honden niet tussen hebben :mrgreen: Oh en ga er ook niet meteen van uit dat als honden loslopen ze ook vriendelijk zijn, want dat is lang niet altijd zo helaas.
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Ik kom er regelmatig, ook met mijn honden maar niet om ze te laten spelen met andere honden :wink:
Dalisa
Zeer actief

Denise. schreef:Ik bedoel ook niet meteen dat er grote vechtpartijen zijn hoor. Maar vaak zie ik dat sommige honden heel erg lopen te etteren, en dat andere honden zich juist helemaal niet prettig voelen. En dat hebben die hondenbazen dan helemaal niet door.
Daar wil ik mijn honden niet tussen hebben :mrgreen: Oh en ga er ook niet meteen van uit dat als honden loslopen ze ook vriendelijk zijn, want dat is lang niet altijd zo helaas.
thanks voor je advies! dan zal ik zeker ook [meer] op loslopende honden gaan letten!
heb het inderdaad weleens gezien, dat er een hond met Yenna wilde spelen en zij het helemaal niks vond...op de buurthonden hier is ze dan weer helemaal verliefd. Ik ga eens goed haar gedrag bestuderen!
Afbeelding
met dank aan Sanner
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”