Mijn pup van 5 maanden krijgt brokken van Eukanuba. Ik had van tevoren al van alles gelezen over brokken en vers voeren (waarbij vers voeren mij het beste leek) maar aangezien ze bij de fokker ook brokken kreeg en ik er in eerste instantie toch redelijk veel positiefs over hoorde ben ik er maar mee doorgegaan. Ook omdat het makkelijk is en ik niet veel vriesruimte heb. Alleen erg vervelend dat Bo totaal niet enthousiast is over haar eten. En dan krijg je ineens een site onder ogen waar je leest dat Eukanuba niet eens zo heel goed is, veel granen, weinig vlees dus toch maar besloten om me er wat verder in te verdiepen. Ik kwam uit bij kvv van Darf en tot mijn grote blijdschap kan ik het hier vlakbij kopen.
Net een paar pakjes wezen halen om het uit te proberen, heb goed advies van de verkoopster gekregen hoe ik moet overstappen en ben reuze benieuwd hoe ze hierop gaat reageren. Wat betreft de vriesruimte bedenk ik wel weer een oplossing (hoop ik

)
Ik denk dat Bo hier heel blij mee gaat zijn en is de hond blij dan is het baasje ook blij