Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

beste stageperiode?

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

delilah11
Vaste gebruiker

beste stageperiode?

Ongelezen bericht door delilah11 »

hallo,

ik volg de opleidng manager dierverzorging en volgens schooljaar moet ik 2 stages lopen.
nu wil ik graag in een kennel lopen en nu vroeg ik mij af welke stageperiode ik daar dan het ebste stage kan lopen.

22 aug t/m 30 sep
of:
in een periode van: 13 febr 1/m 18 mei ( weet niet precies wanneer i.v.m dubbelle stage in die periode maar wss dan vanaf 2 apr t/m 18 mei)

alvast bedankt :D

delilah
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Re: beste stageperiode?

Ongelezen bericht door _Leonie »

Gewoon aan de fokkers vragen wanneer ze een nest gepland hebben en of dat in die periode is? :scratch: Het zijn geen geiten die massaal binnen één periode bevallen.
delilah11
Vaste gebruiker

_Leonie schreef:Gewoon aan de fokkers vragen wanneer ze een nest gepland hebben en of dat in die periode is? :scratch: Het zijn geen geiten die massaal binnen één periode bevallen.
nee precies, maar toch kunnen en mogen we als het goed is het hele jaar doro stage lopen, bij de kennels die een erkend leerbedrijf zijn. ik kan het zeker gaan vragen dat is inderdaad geen slecht idee. wel toevallig dat je geiten zegt in die periode heb ik ook een geiten of schapen stage waarbij ik help metd e verloskunde haha
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Idd, wanneer er een nest gepland is. Weet niet hoe lang je stage moet zijn, want hier bv kom ik de eerste 3 tot 4 wk niet veel bij de pups...daarna juist weer wel. Weet trouwens niet waar je vandaan komt, maar wij zijn ook erkend stage bedrijf met de kennel :wink:
MirandaH
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cairns!!!
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door MirandaH »

Een beetje offtopic misschien, sorry, maar wanneer kun je een erkend leerbedrijf zijn met een kennel?

Ik heb dan zelf een beeld van een schuur vol met kennels en (veel) honden, of zie ik dat verkeerd? Ik heb dat beeld iig niet bij crutz.
Afbeelding

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
Smieszka1
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door Smieszka1 »

MirandaH schreef:Een beetje offtopic misschien, sorry, maar wanneer kun je een erkend leerbedrijf zijn met een kennel?

.
Ben ik ook benieuwd naar
Groetjes Linda

Afbeelding Afbeelding
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

MirandaH schreef:Een beetje offtopic misschien, sorry, maar wanneer kun je een erkend leerbedrijf zijn met een kennel?

Ik heb dan zelf een beeld van een schuur vol met kennels en (veel) honden, of zie ik dat verkeerd? Ik heb dat beeld iig niet bij crutz.
dat is ook niet zo, wij hebben ons aangemeld bij aeqor, ze zijn thuis komen kijken & praten en op basis van de honden die dagelijkse zorg nodig hebben & vttt een nestje zijn wij aangemeld als erkend leerbedrijf, wij kunnen dan aangeven wanneer een stagair welkom is (voorkeur tijdens een nestje), maar het hoeft dus niet zo te zijn dat je doorlopend in het jaar stagaires hebt lopen.... :wink:
delilah11
Vaste gebruiker

crutz schreef:Idd, wanneer er een nest gepland is. Weet niet hoe lang je stage moet zijn, want hier bv kom ik de eerste 3 tot 4 wk niet veel bij de pups...daarna juist weer wel. Weet trouwens niet waar je vandaan komt, maar wij zijn ook erkend stage bedrijf met de kennel :wink:
ik kom uit naaldwijk dat ligt in het westland vlak bij den haag ;) maar de ereste periode is meestal vewrloskunde stage met geiten of schapen dus hopelijk kan ik inderdaad daarna bij een kennel terecht.

en het moet per se een erkend leerbedrijf bij aequor zijn en daarnaast moet het crebo nummer ook nog eens kloppen echt ene heel gedoe :hmmm:
delilah11
Vaste gebruiker

crutz schreef:

dat is ook niet zo, wij hebben ons aangemeld bij aeqor, ze zijn thuis komen kijken & praten en op basis van de honden die dagelijkse zorg nodig hebben & vttt een nestje zijn wij aangemeld als erkend leerbedrijf, wij kunnen dan aangeven wanneer een stagair welkom is (voorkeur tijdens een nestje), maar het hoeft dus niet zo te zijn dat je doorlopend in het jaar stagaires hebt lopen.... :wink:
ja dat klopt inderdaad via aequor worden de bedrijven wara wij lopen goedgekeurd en zo kunnen wij dara via en register onze stages zoeken.
Smieszka1
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door Smieszka1 »

delilah11 schreef:
crutz schreef:Idd, wanneer er een nest gepland is. Weet niet hoe lang je stage moet zijn, want hier bv kom ik de eerste 3 tot 4 wk niet veel bij de pups...daarna juist weer wel. Weet trouwens niet waar je vandaan komt, maar wij zijn ook erkend stage bedrijf met de kennel :wink:
ik kom uit naaldwijk dat ligt in het westland vlak bij den haag ;) maar de ereste periode is meestal vewrloskunde stage met geiten of schapen dus hopelijk kan ik inderdaad daarna bij een kennel terecht.

en het moet per se een erkend leerbedrijf bij aequor zijn en daarnaast moet het crebo nummer ook nog eens kloppen echt ene heel gedoe :hmmm:
\
Hey wat grappig, en zeer off topic, ik heb 30 jaar in Naaldwijk gewoond en mijn hele familie woont er. Ik kom er elke week. Waar doe je je opleiding?
Groetjes Linda

Afbeelding Afbeelding
delilah11
Vaste gebruiker

haha wat leuk.

ik doe mijn opleiding op het lentiz in maasland
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”