Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lotgering bestellen in Almere
Moderator: moderatorteam
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Lotgering bestellen in Almere
Wilt er iemand meebestellen bij lotgering?
- roy
- Zeer actief
Re: Lotgering bestellen in Almere
Hoe vaak zou jij willen bestellen bij Lotgering?
Ik doe al samen met een collega die zelf iedere twee weken besteld of rijd, maar ik heb meestal eens per drie weken nodig, misschien dat we iets kunnen combineren???
yvonne
Ik doe al samen met een collega die zelf iedere twee weken besteld of rijd, maar ik heb meestal eens per drie weken nodig, misschien dat we iets kunnen combineren???
yvonne
- Valerie
- Zeer actief
Ik heb geen flauw ideeroy schreef:Hoe vaak zou jij willen bestellen bij Lotgering?
yvonne
- roy
- Zeer actief
Met twee vriezers kan je een hoop kwijt denk ik, ze hebben proefpakketjes he, en mocht het nou niet bevallen koop ik het wel over van je, voor nu zit ik nog helemaal vol met de vriezer, ik heb er 1, mijn twee honden duitse herders eten samen de ene dag 3 rollen en de andere dag vier rollen, zo doe ik een week of drie met een vriezerinhoud.
yvonne
yvonne
-
dogo4ever
- Zeer actief
Ik heb u net een pb gestuurd. 
- Valerie
- Zeer actief
Nou Eliza jij mag echt niet mee bestellen hoordogo4ever schreef:Ik heb u net een pb gestuurd.
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Hoi, ik wil ook wel mee bestellen. Ik heb niet veel nodig, met 1 krat kan ik voorlopig voort, meer kan ik niet kwijt. Maar als het helpt om je totaal bestelling interessant te maken, doe ik graag mee.
Groetjes
Roelfien
Roelfien
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
- Valerie
- Zeer actief
Als je het wilt proberen is het uiteraard geen probleemRoelfien schreef:Hoi, ik wil ook wel mee bestellen. Ik heb niet veel nodig, met 1 krat kan ik voorlopig voort, meer kan ik niet kwijt. Maar als het helpt om je totaal bestelling interessant te maken, doe ik graag mee.Groetjes
Roelfien
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Hoi Valerie,Valerie schreef:Als je het wilt proberen is het uiteraard geen probleemRoelfien schreef:Hoi, ik wil ook wel mee bestellen. Ik heb niet veel nodig, met 1 krat kan ik voorlopig voort, meer kan ik niet kwijt. Maar als het helpt om je totaal bestelling interessant te maken, doe ik graag mee.Groetjes
RoelfienOp dit moment bestellen wij met 4 personen dus nu zijn de verzendkosten 2 euro per persoon. Ik bestel volgende week zaterdag dus dan is het er de woensdag donderdag of vrijdag erop
Als ik mee kan bestellen, wil ik wel graag 1 krat van dat lothgering totaalvoer voor de hond (de gewone). als je me aangeeft waar ik het geld op over kan maken, dan zorg ik dat je het geld voor zaterdag hebt en dat jij niet vooruit hoeft te betalen voor me.
En jij woont toch ook in Buiten? Dan haal ik het die dagen wel bij je op.
Als je het anders wilt, hoor ik het graag.
Groetjes
Roelfien
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
- Valerie
- Zeer actief
Ik woon ook in buiten jaRoelfien schreef:Hoi Valerie,Valerie schreef:Als je het wilt proberen is het uiteraard geen probleemRoelfien schreef:Hoi, ik wil ook wel mee bestellen. Ik heb niet veel nodig, met 1 krat kan ik voorlopig voort, meer kan ik niet kwijt. Maar als het helpt om je totaal bestelling interessant te maken, doe ik graag mee.Groetjes
RoelfienOp dit moment bestellen wij met 4 personen dus nu zijn de verzendkosten 2 euro per persoon. Ik bestel volgende week zaterdag dus dan is het er de woensdag donderdag of vrijdag erop
Als ik mee kan bestellen, wil ik wel graag 1 krat van dat lothgering totaalvoer voor de hond (de gewone). als je me aangeeft waar ik het geld op over kan maken, dan zorg ik dat je het geld voor zaterdag hebt en dat jij niet vooruit hoeft te betalen voor me.
En jij woont toch ook in Buiten? Dan haal ik het die dagen wel bij je op.
Als je het anders wilt, hoor ik het graag.
Groetjes
Roelfien
-
dogo4ever
- Zeer actief
En dan gaan we allemaal puppieknuffelen!!!!