Ja, ik denk dat het adres wel het belangrijkste is, eigenlijk... Ik bedoel, eerlijk gezegd zijn puppies bijna altijd wel schattig. De kruising die we zochten kun je OVERAL krijgen. En als je een beetje oogklepjes van enthousiasme ophebt, kom je al heel snel bij een verkeerd adres uit, is gewoon zo. Ik heb wel eens gebeld met iemand met een advertentie op mp waarvan ik dacht dat het wel goed zat. Toen hij zei dat ik eventueel ook het volgende nestje kon afwachten, ben ik meteen afgehaakt.
Dat is het lastige met boomertjes, er wordt zoveel mee gekloot

-overigens ook weer niet alleen met boomers, onze buren hebben een rasteckel en hen werd door vrienden een goede teckelfokker aangeraden. Toen ze daar kwamen konden ze uit 12 teckels kiezen, van verschillende leeftijden

-
Mensen op straat vragen regelmatig waar we Robin vandaan hebben, zeker als ik vertel hoe verschrikkelijk makkelijk ze is. Ik vertel er altijd bij dat de makkelijkheid vooral te maken heeft met haar geweldige start. De mensen waar zij vandaan komt zijn vergelijkbaar met deze mensen.
Toen we bij Mikai waren, liepen de pups lekker in de tuin rond, en steeds als er één een plasje deed, werd ie uitgebreid aangehaald en met een hoge stem beloond. Zelfs toen een pup onder mijn stoel plaste, vroeg de vrouw of ik even overdreven wilde belonen, omdat zij er niet bij kon. Het kwam allemaal zo relaxed over.
Toen we Robin ophaalden, zijn er wel wat tranen gevallen bij de mensen waar ze vandaan kwam. Ik denk dat dat met Mikai ook zo gaat zijn.
De broer van Mikai is overigens nog beschikbaar. Fantastisch hondje, flink stevig, en een prachtig koppie.

By
madelief47 at 2011-06-04

By
Madelief47 at 2011-06-04

By
madelief47 at 2011-06-04