Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Werkwijze lotgering
Moderator: moderatorteam
- Mojo2008
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 2
Werkwijze lotgering
Ik heb vorige week mijn eerste bestelling bij lotgering gedaan. Ik heb de orderbevestiging ontvangen.
Een aantal weken geleden heb ik via de mail gevraagd wanneer Limburg deze week aan de beurt zou zijn. Ik heb toen als antwoord, week 22 maandag 30 mei gekregen. Vandaag dus.
Mijn vraag is nu, hoe weet ik nu wanneer ze komen bezorgen? Ik heb al eens op dit forum gelezen dat je een telefoonnummer van de chauffeur ontvangt op de dag van aankomst, maar dit heb ik nog niet ontvangen... Misschien is de bezorgdag wel gewijzigd. Aangezien het mailtje met bezorgdag een aantal weken geleden was en ik de bestelling pas later geplaatst heb, weet men bij lotgering niet dat ik er vandaag op zit te wachten.
Om een lang verhaal kort te maken. Hoe gaat het normaal gesproken? Krijg je na de orderbevestiging nog een mail met bezorgdag en telefoonnummer van chauffeur?
Een aantal weken geleden heb ik via de mail gevraagd wanneer Limburg deze week aan de beurt zou zijn. Ik heb toen als antwoord, week 22 maandag 30 mei gekregen. Vandaag dus.
Mijn vraag is nu, hoe weet ik nu wanneer ze komen bezorgen? Ik heb al eens op dit forum gelezen dat je een telefoonnummer van de chauffeur ontvangt op de dag van aankomst, maar dit heb ik nog niet ontvangen... Misschien is de bezorgdag wel gewijzigd. Aangezien het mailtje met bezorgdag een aantal weken geleden was en ik de bestelling pas later geplaatst heb, weet men bij lotgering niet dat ik er vandaag op zit te wachten.
Om een lang verhaal kort te maken. Hoe gaat het normaal gesproken? Krijg je na de orderbevestiging nog een mail met bezorgdag en telefoonnummer van chauffeur?
- Esmay87
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler en Staffordshire bull terrier
Re: Werkwijze lotgering
Wij hebben toen per mail bevestiging van de bezorgdag ontvangen met daarin in het tel.nr van de chauffeur, die kun je altijd bellen.
Misschien is het verstandig om lotgering even zelf te bellen?
Misschien is het verstandig om lotgering even zelf te bellen?

Made by _Inge_
- Mojo2008
- Zeer actief
Bedankt, dat wilde ik graag weten.Wij hebben toen per mail bevestiging van de bezorgdag ontvangen met daarin in het tel.nr van de chauffeur, die kun je altijd bellen.
Dan denk ik dat ik ze inderdaad eens ga bellen...
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
je ontvangt eerst een order bevestiging per mail en daarna (meestal maandag avond, dan maken ze denk ik de planning) een nieuwe pdf met daarop de lever datum en het nummer van de chauffeur...
bestel nu sinds een half jaar bij ze, maar bij ons geen vaste lever dag, zit bereikbaar op 2 routes, dus heb het erg luxe...
bestel nu sinds een half jaar bij ze, maar bij ons geen vaste lever dag, zit bereikbaar op 2 routes, dus heb het erg luxe...
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Gewoon even bellen.
Makkelijke mensen en erg behulpzaam altijd.
- Mojo2008
- Zeer actief
Heb ik inmiddels gedaan. Nu blijkt dat Limburg vandaag inderdaad niet op de route zit. Balen, want ik was er vanuit gegaan van wel.Gewoon even bellen.
- dagmar88
- Zeer actief
Hier is het bij de 1e bestelling een beetje mis gegaan.
De vaste routes stonden verkeerd op de site en communicatie wilde even niet werken.
Uiteindelijk toch goed gekomen; denk dat ze het even abnormaal druk hebben...
De vaste routes stonden verkeerd op de site en communicatie wilde even niet werken.
-
Gajes
Op welke dag komen ze hier in zeeland dan bezorgen.dagmar88 schreef:Hier is het bij de 1e bestelling een beetje mis gegaan.
- dagmar88
- Zeer actief
Voor zover ik weet geen vaste dag.DutchCelts schreef:Op welke dag komen ze hier in zeeland dan bezorgen.dagmar88 schreef:Hier is het bij de 1e bestelling een beetje mis gegaan.
-
Gajes
Hmm dat schiet dan lekker op, dan mail ik ze wel even als ik ga bestellendagmar88 schreef:Voor zover ik weet geen vaste dag.DutchCelts schreef:Op welke dag komen ze hier in zeeland dan bezorgen.dagmar88 schreef:Hier is het bij de 1e bestelling een beetje mis gegaan.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ik bestelde en kreeg het de volgende dag al 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- dagmar88
- Zeer actief
Er gaat morgen of woensdag hier een redelijk grote bestelling uit; dus zal het vrij snel rendabel voor ze zijn deze kant op te komen...DutchCelts schreef:Hmm dat schiet dan lekker op, dan mail ik ze wel even als ik ga bestellendagmar88 schreef:Voor zover ik weet geen vaste dag.DutchCelts schreef: Op welke dag komen ze hier in zeeland dan bezorgen.
malinois schreef:ik bestelde en kreeg het de volgende dag al
- Esmay87
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler en Staffordshire bull terrier
- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
- Aantal honden: 4
Ik heb vandaag voor het eerst besteld, ben benieuwd waarneer wij het kunnen verwachten.
Maar je krijgt dus een mail van te voren zodat je weet wanneer ze ongeveer komen toch.
Want ik moet wel zorgen dat er nog iemand thuis is.
Maar je krijgt dus een mail van te voren zodat je weet wanneer ze ongeveer komen toch.
- Lewis
- Actief
- Mijn ras(sen): één dobermann en één dobervrouw
Afgelopen keer was ik niet thuis ten tijde van de bezorging. Heb geld in de garage achtergelaten voor de chauffeur, en die heeft het netjes voor me in de garage gezet. Dit uiteraard 's morgens even telefonisch aan hem gemeldt.
- Mojo2008
- Zeer actief
Ik heb gebeld. Die man zou me terug bellen, omdat hij het druk had, maar heb nog niks gehoordEn hoe is het nu afgelopen?
Ik wacht geduldig de mail met de bezorgdag en het nummer van de chauffeur af... Ik hoop alleen wel dat het deze week nog komt, want deze week heb ik vrij, vanaf volgende week moet ik weer werken. Ik vind het wel een beetje vreemd dat ik in eerste instantie een mail kreeg met maandag 30 mei als bezorgdag in Limburg en dat die man me vervolgens aan de telefoon vertelt dat ze vandaag helemaal niet in Limburg zijn geweest. Maar goed, het zal wel druk zijn ofzo, die man zei ook dat het een rare week is deze week ivm hemelvaart...
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
hier komen ze bij mijn weten ook maar eens in de 2 wekendagmar88 schreef:Er gaat morgen of woensdag hier een redelijk grote bestelling uit; dus zal het vrij snel rendabel voor ze zijn deze kant op te komen...DutchCelts schreef:Hmm dat schiet dan lekker op, dan mail ik ze wel even als ik ga bestellendagmar88 schreef:[..]
Voor zover ik weet geen vaste dag.
malinois schreef:ik bestelde en kreeg het de volgende dag alWij zitten natuurlijk niet echt in de buurt, hier duurde het vrij lang, mede dankzij t communicatie foutje.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
wat ik dus zei, ik kreeg de mail de avond voor de bezorging... dus veel tijd was er niet.... ik zou even bellen dan weet je het wat eerder.Turbo! schreef:Ik heb vandaag voor het eerst besteld, ben benieuwd waarneer wij het kunnen verwachten.

- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
- Aantal honden: 4
Denk dat ik dat morgen even doe , dan idd.malinois schreef:wat ik dus zei, ik kreeg de mail de avond voor de bezorging... dus veel tijd was er niet.... ik zou even bellen dan weet je het wat eerder.Turbo! schreef:Ik heb vandaag voor het eerst besteld, ben benieuwd waarneer wij het kunnen verwachten.
-
nomo
- Zeer actief
Hier ging het ook wat vreemd. Stond op de site dat ze hier 1x in de 2 weken op vrijdag bezorgen. Dus toen ik op maandag bestelling deed verwachtte ik ze de vrijdag. Kreeg ik dinsdagavond mail dat ze op woensdag op de stoep zouden staan. Dus de bezorgdagen op de site kloppen lang altijd niet.
Op woensdag is het keurig bezorgd maar er ontbrak er nog wat van de bestelling. Dat werd later, wel op vrijdag, maar in een even week bezorgd. Heb ze hier dus al 2 keer gehad, maar nog niet op de dag die op de site vermeld staat.
Op woensdag is het keurig bezorgd maar er ontbrak er nog wat van de bestelling. Dat werd later, wel op vrijdag, maar in een even week bezorgd. Heb ze hier dus al 2 keer gehad, maar nog niet op de dag die op de site vermeld staat.
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Dat is raar want ik heb vandaag wel geleverd gekregen. Nu woon ik officieel niet in limburg (maar wel 1,4 verre km vanafMojo2008 schreef:Heb ik inmiddels gedaan. Nu blijkt dat Limburg vandaag inderdaad niet op de route zit. Balen, want ik was er vanuit gegaan van wel.Gewoon even bellen.
- stefanie
- Zeer actief
Ik vind het wel jammer dat ze zo kort van tevoren pas laten weten wanneer ze komen.
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Hier komen ze ook niet op een vaste dag. VInd dat aan de ene kant wel handig (ik heb het tot nu toe iedere keer snel in huis gehad), maar ook vervelend omdat ik op tijd moet bestellen. Ik bel de chauffeur wel altijd 's morgens om te vragen hoe laat ik hem kan verwachten en spreek dan af of er iemand thuis is of dat hij het ergens weg kan zetten. Gaat gewoon goed.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
de vaste dag vind ik niet erg, maar had wel een vreselijk chagrijnige chauffeur dat begon al aan de telefoon... en dat was ie nog steeds toen het afgeleverd werd...

- Mojo2008
- Zeer actief
Vreemd ja...Dat is raar want ik heb vandaag wel geleverd gekregen. Nu woon ik officieel niet in limburg (maar wel 1,4 verre km vanaf ). Ik zou verwacht hebben dat ze dan limburg er ook bijnemen.
- frank-bobby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua - Aantal honden: 3
- Contacteer:
dat heb ik ook 1 keer gehad meneer was overwerktmalinois schreef:de vaste dag vind ik niet erg, maar had wel een vreselijk chagrijnige chauffeur dat begon al aan de telefoon... en dat was ie nog steeds toen het afgeleverd werd...
net of ik er blij mee ben dat ie om kwart over 12 snachts op de stoep staat