Ik baal ervan dat ik bij iedere zucht die hij slaat en iedere scheve stap die hij zet meteen in paniek raak
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stomme bezorgdheid
Moderator: moderatorteam
-
Strega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver
Stomme bezorgdheid
Ik dacht dat ik Does net hoorde piepen op de gang. Hij is verder wel vrolijk, maar nu heb ik er toch maar een pijnstiller ingestopt voor de zekerheid. Hij wordt heel sloom van die pillen, maar we gaan nu toch de nacht in, dus zo'n last zal hij daar niet van hebben.
Ik baal ervan dat ik bij iedere zucht die hij slaat en iedere scheve stap die hij zet meteen in paniek raak
. Maar het is zo lastig inschatten omdat ze je niet kunnen vertellen wat ze nodig hebben. Nou ja, die pil kan in ieder geval geen kwaad
.
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
-
amber81
-
S@ndr@
- Zeer actief
Re: Stomme bezorgdheid
Ik heb me jaren zorgen gemaakt, en ook in de nacht veel liggen piekeren over een stel honden, dus ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
Komt vast wel goed
daar moet je gewoon vanuit gaan
Komt vast wel goed