Ik zelf heb dat nooit gedaan, en laat het gewoon komen omdat ik de honden zo goed ken en iedere rare verandering aan ze merk . Nu is ze a.s maandag uitgerekend, en heb ik het erg druk dit weekeinde, en zou ik wel graag een inschatting willen maken hoelang ik van huis kan. Ik ben met verbouwen bezig oa en moet nogal wat bouwmarkten af die niet naast de deur liggen,......Mijn man is wel thuis, maar mannen,....... ik doe het graag zelf en ben er dan ook graag bij voor er puppen in mn bed liggen.
Nu ben ik zondagmiddag begonnen en had ze 37.2, wat ik erg laag vond, maar na 2 x herhalen met mijn gloednieuwe digitale termometer, bleef het 37.2. Ter controle een aantal van mijn andere honden aan een onderzoek onderworpen, die zaten een dikke graad er boven allemaal...savonds was ze weer 37.5...........
Tussen zondagmiddag en nu vanavond zit ze te schommelen tussen de 37.2 en 37.9..... met een dieptepunt vanavond om 22.00 toen had ze maar 37.0 , maar nu om 0.15 was het alweer 37.6
Ze heeft gewoon liggen slapen, niet actief geweest in die paar uur, dus,.................... wat is r aan de hand?? wie heeft er ervaring met die termometer??