Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Nanna schreef:Wat een kunstig vlechtwerk in die manen, op die eerste foto.
Dat is een hengstenvlecht en die zie je heel vaak bij paarden van barokke rassen (zoals de Andalusiër en Fries) en bijvoorbeeld Arabieren. Als je manen die zo lang zijn los laat hangen gaan ze enorm in de klit, blijven ze overal achter hangen en kan het paard eraan gaan kluiven of erop gaan staan. Vandaar de vlecht.
Nanna schreef:Mooi paard ook, met die convexe neuslijn.
Turbo! schreef:
Doe je dat nou ook voor andere zo een shoot van paarden?
Ja hoor.
Dan zou ik je graag een keer inhuren, wil ook zo graag mooie fotos van mijn paarden.
Zou namelijk dolgraag twee ongeveer dezelfde hoofd fotos van ze willen om zwart wit af te drukken op canvas!
Turbo! schreef:
Doe je dat nou ook voor andere zo een shoot van paarden?
Ja hoor.
Dan zou ik je graag een keer inhuren, wil ook zo graag mooie fotos van mijn paarden.
Zou namelijk dolgraag twee ongeveer dezelfde hoofd fotos van ze willen om zwart wit af te drukken op canvas!
Ze heeft ze eigenlijk altijd in een hengstenvlecht of losse vlechten, ook met rijden en in stal. In stal gaat hij namelijk tijdens het eten aan zijn manen kluiven omdat ze zo lang zijn, of hij gaat erop staan als hij iets van de grond eet (zoals zijn hooi).
Ze zijn eigenlijk zelden echt zo los als dit keer. Ze hangen bij hem halverwege zijn voorbenen, zo lang zijn ze. Toen ze hem kreeg waren zijn manen nog veel minder lang.
Het is er eentje met behoorlijk wat praatjes hoor, erg dominant. Als zijn eigenaresse op vakantie is doe ik hem wel eens voor haar en dan probeert hij me eerst enorm uit, waarna hij door heeft dat ik daar niet intrap en dan erg braaf wordt ineens. Het is een gaaf dier om te doen vind ik.
LongFields schreef:Het is er eentje met behoorlijk wat praatjes hoor, erg dominant. Als zijn eigenaresse op vakantie is doe ik hem wel eens voor haar en dan probeert hij me eerst enorm uit, waarna hij door heeft dat ik daar niet intrap en dan erg braaf wordt ineens. Het is een gaaf dier om te doen vind ik.
Dat vind ik altijd wel leuk juist, een beetje praatjes Is het een hengst?
LongFields schreef:Nee, een ruin. Hengsten zijn bij ons op stal niet toegestaan ook trouwens.
ah okee nou hengst of ruin, hij is heel erg mooi!
pff, als ik zo foto's zie dan mis ik het altijd wel hoor, paarden en alles wat ermee te maken heeft Ga binnenkort foto's maken op een hengstenkeuring, eveng oed snuiven en dan kan ik er vast weer even tegen
sbientje schreef:
pff, als ik zo foto's zie dan mis ik het altijd wel hoor, paarden en alles wat ermee te maken heeft
Ik kan me voorstellen dat je dat mist hoor, ik zou zelf niet zonder kunnen. Van de week ga ik ook eens een shoot maken van mijn eigen paard, dat is voor de afwisseling ook wel eens leuk.
Laatst gewijzigd door LongFields op 22 mei 2011 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
LongFields schreef:Ik kan me voorstellen dat je dat mist hoor, ik zou zelf niet zonder kunnen. Van de week ga ik ook eens een shoot maken van mijn eigen paard, dat is voor de afwisseling ook wel eens leuk.
ik ben benieuwd! geloof dat ik al eens wat foto's gezien heb hier.. maar meer mag altijd!
Betere standfoto's dan deze heb ik niet kunnen maken, hij was nogal eigenwijs en wilde alleen maar blijven staan op een manier die niet mooi was voor een foto:
Wanneer hij precies geruind is, is niet bekend (evenals een groot deel van zijn verleden in Spanje).
LongFields schreef:Betere standfoto's dan deze heb ik niet kunnen maken, hij was nogal eigenwijs en wilde alleen maar blijven staan op een manier die niet mooi was voor een foto.
Ik vind dat juist moooooi . Zo zie je veel beter wat voor paard het is, één met karakter .