Hieronder wat van de resultaten.. Ben nog niet helemaal tevreden, maar als mensen tips hebben

Moderator: moderatorteam

Ik ben verliefd op het eiland... Als het aan mij lag dan zou ik er gaan wonen, maar ja, vind mijzelf nog iets te jong om op zo'n eiland te wonen... Heb wel een aantal mooie stekkies gezien waar ik graag een seizoensplekje zou willen hebben :p En er staan een hoop mooie huisjes te koopNanna schreef:Ik vind de foto's heel mooi van kwaliteit hoor. En wat een prachtig eiland hè.

Net even stiekum gekeken en voor een huis moet je op zijn minst 300.000 meenemen (en dan heb je een heel kleintje) en voor een vakantiehuisje zit je ook gauw op 200.000Nanna schreef:O God, ik zou er niet aan moeten dènken om er te wonenwenche schreef:Ik ben verliefd op het eiland... Als het aan mij lag dan zou ik er gaan wonen, maar ja, vind mijzelf nog iets te jong om op zo'n eiland te wonen... Heb wel een aantal mooie stekkies gezien waar ik graag een seizoensplekje zou willen hebben :p En er staan een hoop mooie huisjes te koopNanna schreef:Ik vind de foto's heel mooi van kwaliteit hoor. En wat een prachtig eiland hè.Altijd en eeuwig met die boot tuffen als je eens ergens heen wilt, nee, dankjewel.
Maar een eigen zomerhuisje zou ik denk ik ook wel appreciëren. Dat is er alleen Gods duurTot zo lang huur ik wel

het groen was echt o groen door de zon die er op scheen en de regen die er net over was gegaan...Cantus schreef:de iso gewoon altijd zo laag mogelijk proberen te houden (is minder ruis)
in foto 3 vind ik het groen te groen...

dat geloof ik ook wel hoorwenche schreef:het groen was echt o groen door de zon die er op scheen en de regen die er net over was gegaan...Cantus schreef:de iso gewoon altijd zo laag mogelijk proberen te houden (is minder ruis)
in foto 3 vind ik het groen te groen...