Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dagje Ouwehands!

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Gerrie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising rottweiler en kruising border collie
Aantal honden: 2

Dagje Ouwehands!

Ongelezen bericht door Gerrie »

Afgelopen weekend ben ik met een vriendin en Luna een dagje met de trein naar Ouwehands dierenpark geweest. Voor Luna de eerste keer in trein en in een dierentuin en voor mij weer een mogelijkheid om te oefenen met de camera!

De trein was geen enkel probleem voor Luna:
Afbeelding

In de dierentuin was ze iedere keer heel nieuwsgierig en wilde ze op de eerste rang staan:
Afbeelding

Voor de rest heb ik haast geen foto's van Luna. Hoe interessant die dieren ook waren, iedere keer als ik de lijn overgaf aan de vriendin die mee was en een paar stappen achteruit deed om een foto te maken, kwam ze meteen naar me toe... Wel veel foto's van de andere dieren gemaakt natuurlijk :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Jacky_
Actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Re: Dagje Ouwehands!

Ongelezen bericht door Jacky_ »

Wat een mooie foto's! :E: Ik moet binnenkort ook maar eens een keer weer langs een dierentuin. :roll:
15-03-2000 - 09-04-2013 We missen je grote vriend
Afbeelding
Gerrie
Zeer actief

Jacky_ schreef:Wat een mooie foto's! :E: Ik moet binnenkort ook maar eens een keer weer langs een dierentuin. :roll:
Moet je zeker doen, was echt een leuke dag! Wel even opletten: er zijn maar 2 dierentuinen in Nederland waar honden zijn toegestaan!
Afbeelding
Gerrie
Zeer actief

Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar ervaringen met dierenpark Amersfoort (het andere park waar honden welkom zijn). Misschien leuk voor een volgende keer, maar wel een afstandje voor mij, dus wil eerst wel weten wat de ervaringen met het park zijn...
Afbeelding
Shooting Star
Actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriër
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Shooting Star »

Voor ons zijn ze allebei even ver, maar ik weet nog niet wat het gaat worden. Waarschijnlijk gaan we deze zomer wel naar één van de twee. Vorig jaar zijn we in Osnabrück geweest, waar honden ook van harte welkom zijn. Ook wel leuk, ze hadden wel het een en ander aan onderhoud, maar dat zal nu wel minder zijn. In ieder geval een stuk goedkoper dan Nederlandse dierentuinen en ook nog gratis parkeren :80:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”