Ik zoek een o.a een dierenarts die ent volgens het nieuwe schema (3 jarige) van Nobivac. Helaas krijg ik mailtjes terug van dierenartspraktijken dat dit niet mogelijk is.
Weet iemand waar ik dit wel voor elkaar krijg in Groningen?
Moderator: moderatorteam

Heb jij toevallig een mooie link naar een officieel artikel?Judith-Diesel schreef:Ik zou het artikel uitprinten van Nobivac en dan markeren over de termijn van 3 jaar. Dan naar de da gaan en het onder zijn neus schuiven van kijk maar hier staat het. Als de da het niet wilt doen zeg je gewoon dan ga ik naar een andere da, moet je kijken hoe snel hij het toch wel wilt doen

Uhhmm nu even niet, maar ik ga even zoeken in een topic wat ik ooit geopend heb er over, volgens mij stond het daar inminhie schreef:Heb jij toevallig een mooie link naar een officieel artikel?Judith-Diesel schreef:Ik zou het artikel uitprinten van Nobivac en dan markeren over de termijn van 3 jaar. Dan naar de da gaan en het onder zijn neus schuiven van kijk maar hier staat het. Als de da het niet wilt doen zeg je gewoon dan ga ik naar een andere da, moet je kijken hoe snel hij het toch wel wilt doen

Ok graag!Judith-Diesel schreef:Uhhmm nu even niet, maar ik ga even zoeken in een topic wat ik ooit geopend heb er over, volgens mij stond het daar inminhie schreef:Heb jij toevallig een mooie link naar een officieel artikel?Judith-Diesel schreef:Ik zou het artikel uitprinten van Nobivac en dan markeren over de termijn van 3 jaar. Dan naar de da gaan en het onder zijn neus schuiven van kijk maar hier staat het. Als de da het niet wilt doen zeg je gewoon dan ga ik naar een andere da, moet je kijken hoe snel hij het toch wel wilt doen

Vind ik ookBadu schreef:Het is niet de da die bepaalt welk entschema gehanteerd dient te wordenDat recht komt de KLANT en de producent toe

Waarom?minhie schreef:Ik heb ze al een mail teruggestuurd met een mooie link naar 3 jarig vaccineren (en voel me een beetje een betweter![]()
)

Marjoleine schreef:Waarom?minhie schreef:Ik heb ze al een mail teruggestuurd met een mooie link naar 3 jarig vaccineren (en voel me een beetje een betweter![]()
)
Ik zou zeggen dat je best snapt dat ze om hun portemonnee denken maar dat jij dat ook doet.
Overdaad schaadt, en zo.

Bedankt!Judith-Diesel schreef:Hier de site waar je zelf kan kiezen welke vaccinatie van Nobivac
http://www.cbg-meb.nl/CBG/nl/diergenees ... efault.htm
en mijn topic, misschien heb je er wat aan
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... n#p4307255

Ja die heb ik opgestuurd.. Het duurt nu opeens wel heel lang voordat ik een mail terugkrijg..samantha! schreef:Hier staat het ook: http://db.cbg-meb.nl/MarketedAuth/v9472 ... 092006.pdf

Deze DA idd.Kayltje schreef:Als je op zoek bent naar een goede DA, wil ik je de praktijk in Zuidhorn aanraden. Niet echt in Groningen, maar ze hebben nu een tweede praktijk aan de Reitdiephaven. Ligt er natuurlijk ook en beetje aan waar je in Groningen woont. De praktijk in Zuidhorn is 24/7 bezet, dus je kunt altijd bij je eigen DA terecht. Ben er al eens 's nachts geweest, en ook op zondagmiddag. Ze zijn niet de goedkoopste keuze, eerlijk is eerlijk, maar ik vind de kundigheid dusdanig hoog dat ik dat er wel voor over heb. Hoe zij over enten denken weet ik eigenlijk niet, want ik ent niet langer... Maar daar doen ze ook niet moeilijk over

Daar heb ik dus die discussie mee gehad over parvo..*Eva* schreef:Heb je deze al geprobeerd? Hier gaan wij altijd naar toe.
http://www.diergeneeskundigcentrum.nl/

Die heb ik gemaild maar moet nog een mail terug krijgen.Hilly45 schreef:Ik ga altijd naar het Dierenziekenhuis aan de Vechtstraat in Groningen. Echt super. Maar ja, weet niet hoe ze over entingen denken. Ik ben veranderd van da en bewust naar deze gegaan en heel tevreden.

Ja inderdaad en dat die man maar volhoudt dat het toch echt 1 jarig is en daarna een chagerijnig overkomend mailtje terugstuurt als ik met artikelen kom, is een reden dat ik ga zoeken naar wat vriendelijkere mailtjesHilly45 schreef:Het diergeneeskundig centrum houdt nogal vast aan hun eigen opvattingen is mijn ervaring.

Ik kwam er met Sam altijd, maar als hij dan een injectie bijv. kreeg en ik vroeg wat hem werd toegediend, dan werd ik soms toch vrij onnozel aangekeken......... Alsof ik dat niet diende te vragen, want ik zou er misschien toch wel geen verstand van hebben...........minhie schreef:Ja inderdaad en dat die man maar volhoudt dat het toch echt 1 jarig is en daarna een chagerijnig overkomend mailtje terugstuurt als ik met artikelen kom, is een reden dat ik ga zoeken naar wat vriendelijkere mailtjesHilly45 schreef:Het diergeneeskundig centrum houdt nogal vast aan hun eigen opvattingen is mijn ervaring.![]()
Ik wil niet met mijn pup naar chagerijnige mannetjes![]()
![]()
Wel jammer want dit was de dichtsbijzijnde dierenartsprakijk, maar een stukje fietsen kan ook geen kwaad