Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Vandaag was mijn tante op visite met haar kleindochter.
De kleine kroop lekker over de grond en nadat ze met de honden had kennis gemaakt (die haar hartstikke leuk vonden) kwam ze uiteraard ook Babs tegen.
Eerst eens even goed kijken wat ik nu dan ineens voor me heb
Leuk
Kom eens terug jij, ik vind jou leuk
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Smelt................ wat leuk toch, zowel het kindje, als natuurlijk Babs. Maar ik dacht ook, zo, die Babs is aanzienlijk........ Ik geloof dat ik maar een keer Babs kom opzoeken, kom in juni in Nijmegen........
Hilly45 schreef:Smelt................ wat leuk toch, zowel het kindje, als natuurlijk Babs. Maar ik dacht ook, zo, die Babs is aanzienlijk........ Ik geloof dat ik maar een keer Babs kom opzoeken, kom in juni in Nijmegen........
Leuk!
Je bent altijd welkom om Babs in levende lijve te komen ontmoeten
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
DebbieZ schreef:Ik wil ook een Babs, waar bestel ik er een?
Babs is uniek, daar is er echt maar 1 van
Maar de fokker van Babs heeft volgens mij nog regelmatig nestjes hoor
Haha.......... maar je hebt wel gelijk, er is maar 1 Babs en dat is de Babs van jou, die met zoveel liefde, geduld en toewijding de Babs is geworden, die ze is.
Ik kom volgens mij de eerste maandag in juni (even uit mijn hoofd) in Nijmegen, nou ja, in Lent..........
DebbieZ schreef:Ik wil ook een Babs, waar bestel ik er een?
Babs is uniek, daar is er echt maar 1 van
Maar de fokker van Babs heeft volgens mij nog regelmatig nestjes hoor
Haha.......... maar je hebt wel gelijk, er is maar 1 Babs en dat is de Babs van jou, die met zoveel liefde, geduld en toewijding de Babs is geworden, die ze is.
Ik kom volgens mij de eerste maandag in juni (even uit mijn hoofd) in Nijmegen, nou ja, in Lent..........
Lent is heel dichtbij!
Als je dan langs wilt komen moet je het maar even laten weten tegen die tijd!
Babs (en de honden natuurlijk ook) is dol op visite
daywalker schreef:hele toffe foto,s
PS. wat geef jij dat konijn te eten? of zit hij op fitness?
Haha nee geen fitness hoor, Babs is liever lui dan moe
Babs krijgt 250 gram brokjes per dag, 200 gram groenten per dag en natuurlijk zo nu en dan wat lekkers: Babs lust eigenlijk alles
En verder krijgt ze iedere dag een mix van kamilleweidehooi, brandnetelhooi, gedroogde paardebloemen, gedroogde weegbree, en tuinmix met wortel verder is ze helemaal niet verwend ofzo hoor
Nou, ik zou het heel graag willen, maar je hebt wel twee reuen......... en Sam van mij is lastig naar reuen........ Maar tjonge, het is wel verleidelijk hoor......
Babs krijgt 250 gram brokjes per dag, 200 gram groenten per dag en natuurlijk zo nu en dan wat lekkers: Babs lust eigenlijk alles
En verder krijgt ze iedere dag een mix van kamilleweidehooi, brandnetelhooi, gedroogde paardebloemen, gedroogde weegbree, en tuinmix met wortel verder is ze helemaal niet verwend ofzo hoor
Haha, helemaal niet verwend, nee hoor....................... Ik zit hier hardop te lachen. Wat een prinsessenleven heeft Babs bij je.
Hilly45 schreef:Nou, ik zou het heel graag willen, maar je hebt wel twee reuen......... en Sam van mij is lastig naar reuen........ Maar tjonge, het is wel verleidelijk hoor......
Ja dat is lastig dan inderdaad.
Mocht je ooit eens zonder hond in de buurt zijn moet je het maar laten weten
Hilly45 schreef:Nou, ik zou het heel graag willen, maar je hebt wel twee reuen......... en Sam van mij is lastig naar reuen........ Maar tjonge, het is wel verleidelijk hoor......
Ja dat is lastig dan inderdaad.
Mocht je ooit eens zonder hond in de buurt zijn moet je het maar laten weten
Ja, dat zal alleen niet zo snel gebeuren, want Sam gaat bijna altijd mee. Maar wie weet..........
Haha, helemaal niet verwend, nee hoor....................... Ik zit hier hardop te lachen. Wat een prinsessenleven heeft Babs bij je.
Haha ja maar mevrouw is ook een prinsesje
Er komen hier geen nieuwe konijnen meer dus Babs mag je, hoe leuk ze ook is, houden maar die baby mag je zo wel op de trein naar Groningen zetten. Wat een dropje zeg!
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
Frederiek schreef:Er komen hier geen nieuwe konijnen meer dus Babs mag je, hoe leuk ze ook is, houden maar die baby mag je zo wel op de trein naar Groningen zetten. Wat een dropje zeg!
Ja wat een schatje he
Babs gaat ook echt nooit weg hoor, die kan ik zeker niet missen