Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dramaqueen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Dramaqueen

Ongelezen bericht door blondie »

Schrok me net de tandjes, Finn gaat graven op het veld in een al bestaand kuiltje en die gilt het ineens uit :N:
Mensen die wat verderop de honden uitlieten bleven ook verschrikt staan en kijken wat er aan de hand was zo hard gilde hij.
Pootje in de lucht, ik dacht néé he toch niet in een scherp stuk glas gelopen of zo :ugh: geef eens poot Finn... :hmmm: nee :pffff: :hmmm: zucht.. zag niets bloeden.. keek hem nog eens aan, mensen die stonden nog steeds te kijken (dachten volgens mij dat ik hem kweeniewat had aangedaan of zo :mrgreen: ) Kom Finn hop hop hop we gaan rennen :cheer: jottum lekker gek doen, ineens had ie nergens meer last van ... mafketel :piew:
dagmar88
Zeer actief

Re: Dramaqueen

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Die tut van mij is ook zo erg.
Heeft ze echt iets serieus dan geeft ze geen krimp, maar met stomme kleine 'auwaatjes' stelt ze zich schaamteloos aan.
Van de week al als ik naar haar keek, was er een mini stukje van haar nagel afgebroken :roll:

En als het sneeuwt mag er beslist geen milimetertje ijs tussen de voetzooltjes, dan weigert ze te lopen.
Als ik er dan alleen naar kijk is het al over :tongue:

:N: Maar je schrikt je wel iedere keer wezenloos!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”