Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Arme ziel..
Moderator: moderatorteam
- Lief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Arme ziel..
Vanochtend kwam ik hem ineens tegen op de fiets, duidelijk met zijn ziel onder de arm.
De gepensioneerde man die altijd met het chagrijnige swiffertje liep...toch stopte hij ook nu om mijn honden te knuffelen, bijna weer in tranen uitbarstend vertelde hij dat zijn geliefde hondje een paar dagen geleden was ingeslapen...een tumor in zijn hoofd.
Ondanks mijn moeite in het converseren met deze man (hij is namelijk doof), zag ik dit al aan de manier waarop hij nu doelloos rondfietste op het tijdstip dat hij normaal zijn swiffertje uitliet dat het gebeurd was en had ik intens medelijden met de man, want ondanks dat het beestje chagrijnig was en al het een en ander mankeerde was dit echt zijn hond, zijn reden om onder de mensen te komen.
De honden pakten het kranig op en hebben de man eens even goed geknuffeld. De witte swiffer (naam onbekend) zal gemist worden, dat is 1 ding dat zeker is!
De gepensioneerde man die altijd met het chagrijnige swiffertje liep...toch stopte hij ook nu om mijn honden te knuffelen, bijna weer in tranen uitbarstend vertelde hij dat zijn geliefde hondje een paar dagen geleden was ingeslapen...een tumor in zijn hoofd.
Ondanks mijn moeite in het converseren met deze man (hij is namelijk doof), zag ik dit al aan de manier waarop hij nu doelloos rondfietste op het tijdstip dat hij normaal zijn swiffertje uitliet dat het gebeurd was en had ik intens medelijden met de man, want ondanks dat het beestje chagrijnig was en al het een en ander mankeerde was dit echt zijn hond, zijn reden om onder de mensen te komen.
De honden pakten het kranig op en hebben de man eens even goed geknuffeld. De witte swiffer (naam onbekend) zal gemist worden, dat is 1 ding dat zeker is!
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Re: Arme ziel..
Wie weet hoe lang dat Swiffertje die tumor al had dat het zo chagrijnig was. Als ik constant koppijn zou hebben zou ik denk ik ook wel vaak chagrijnig zijn.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Lief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
- Contacteer:
Wie weet? Mijn honden hadden altijd al meer met de man dan met zijn hond. De swiffer blafte altijd waarschuwend, maar die man reageerde daar natuurlijk nooit op en liep vrolijk op alle andere honden af....
Maar het beestje was wel oud en mankeerde ook iets aan een poot.
Maar het beestje was wel oud en mankeerde ook iets aan een poot.
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Altijd sneu als zo'n oudere zijn kameraadje kwijt raak, vaak het enige doel in hun leven 

- Marina
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Is heel erg voor die man. ik denk aan hem
rust zacht swiffertje
rust zacht swiffertje

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
-
*Ellen*
He get.
Hier net zoiets. Een oude man die elke dag met zijn hond uren op sjouw was.
Hond is dood en de man komt de deur niet meer uit.
Hier net zoiets. Een oude man die elke dag met zijn hond uren op sjouw was.
Hond is dood en de man komt de deur niet meer uit.
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Wat sneu voor die man
Ik hoop dat hij uit het asiel een oud hondje kan halen dat misschien de leegte wat vult en die hij nog een paar goede jaren kan geven 
- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
- Aantal honden: 1
Wat een zielig bericht en wat lief dat u dit schrijft. Fijn om te weten dat "we" het nog steeds in ons hebben om het leed van anderen te her- en erkennen.