Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat wij hebben gedaan op Koninginnedag....

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Esther1963
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog en Stabyhoun
Aantal honden: 7
Contacteer:

Wat wij hebben gedaan op Koninginnedag....

Ongelezen bericht door Esther1963 »

We zijn druk bezig in de binnenring (tuin) want Wout heeft vorig najaar al die enorme coniferen weggehaald en nadat het dak was gedaan is er een vrachtwagen grond gestort, maar door de droogte was dat geen pretje. Alles stuifde alle kanten op en om nog maar niet te spreken over het feit wat die honden allemaal mee naar binnen namen elke dag......

Afbeelding
Moet je kijken wat een zand er op de vloer ligt en om nog maar niet te spreken over hoe de honden er zelf uit zien. Donya heb ik twee weken terug getrimd.... die is vies, stoffig en grijs (net als de rest trouwens) Elke dag heb ik zo'n pak zand binnen liggen.

Afbeelding
We hebben gisteren en vandaag 70 rollen grasmat gehaald, maar de boel moest eerst nog afgevlakt worden

Afbeelding
Wout gaat graag op zijn knietjes voor mij :zweep:

Afbeelding
Manus doet ook even sportief mee :smile:

Afbeelding
Even tijd voor een kopje koffie

Afbeelding
Om daarna weer opgeladen verder te gaan

Afbeelding
En toen was het vlak

Afbeelding
Hier liggen de eerste vier erin en natuurlijk moet de roedelleidster het eerst even testen

Afbeelding
Na toestemming mag de rest ook even kijken, ruiken en voelen :klaar:

Afbeelding
Het begin is er, man wat een klus is het zeg.

Afbeelding
En denk nou niet... oh Es komt ook even helpen.... nee we hebben alles echt samen gedaan :pffff:

Afbeelding
Tja en bovenstaande had ik mij ook kunnen besparen :roll:

Toch denkt Wout dat hij zich verteld heeft omdat het waarschijnlijk meer is dan 70 vierkante meter, nou ja gaan we maandag nog maar een paar bij halen, gelijk ook even wat voor de Tokkies. Het is prachtig dicht gras en wanneer alles ligt zal het even een week of twee afgeschermd worden voor de honden, het moet wel de tijd krijgen om aan te slaan. Maar vooralsnog staat nu eerst de sproeier erop, want met die wind droogt het snel uit.
Esther en d'r beestenboel

Afbeelding
krullie
Zeer actief

Re: Wat wij hebben gedaan op Koninginnedag....

Ongelezen bericht door krullie »

ziet er goed uit zeg.
en zo een sproeier is veel handiger. :mrgreen:
dat word een flink grasveldje.
dat word voetballen. :F:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”