Mijn idee is om een soort gelijk iets te organiseren bv in de Ardennen of in de Voerstreek. Maar zoiets kan ik niet alleen. Zijn er mensen die het leuk lijkt om zoiets te helpen organiseren? Waar moeten we aan denken kort om tips, tricks en enthousiaste mensen gezocht
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mensen die zin hebben om een soort dogtrail te organiseren?
Moderator: moderatorteam
- Pukkeduk
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Australian sheperd x Border collie
Mensen die zin hebben om een soort dogtrail te organiseren?
Ik heb de dogtrail inschrijving gevolgd en veel over gelezen de laatste dagen en ik vind het zo'n top idee! Alleen erg jammer dat het maar 1x per jaar is.
Mijn idee is om een soort gelijk iets te organiseren bv in de Ardennen of in de Voerstreek. Maar zoiets kan ik niet alleen. Zijn er mensen die het leuk lijkt om zoiets te helpen organiseren? Waar moeten we aan denken kort om tips, tricks en enthousiaste mensen gezocht
-
cunos
- Vaste gebruiker
Re: Mensen die zin hebben om een soort dogtrail te organiser
Leuk idee. Kunnen wij ook zelf eens meelopen. Maar heb je zelf al eens met de Dogtrail mee gedaan?
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Mensen die zin hebben om een soort dogtrail te organiser
in principe zijn er al dit soort dingen met bv dogwalktrail. Er zijn nog meer organisaties die het doen volgens mij