Opgeven kan via de site van de hondenschool.
Boyke in actie in Wageningen in maart

Samen met een soortgenootje

Aan het einde van de dag mogen ze nog even fel worden op de vos

Moderator: moderatorteam
een Dutise jachtterrier, heb er in principe 4 om uit te kiezen, maar Ducky is "mijn" hondje, evt kan zijn moeder of zus ook wel mee, onze Lara niet, die ligt dan met 5 wk oude puppen....& zo'n evenement vind ik dan toch een te grote infectiehaard om de puppen mee te nemen (naar de eigen club gaan ze op die leeftijd wel al mee)Flevo Bordertje schreef:Leukwat is Ducky?
Ja, natuurlijk, de DJT puppen zijn van joucrutz schreef:een Dutise jachtterrier, heb er in principe 4 om uit te kiezen, maar Ducky is "mijn" hondje, evt kan zijn moeder of zus ook wel mee, onze Lara niet, die ligt dan met 5 wk oude puppen....& zo'n evenement vind ik dan toch een te grote infectiehaard om de puppen mee te nemen (naar de eigen club gaan ze op die leeftijd wel al mee)Flevo Bordertje schreef:Leukwat is Ducky?
heb je trouwens de website van de vereniging ook?
Zeker jammer! Volgende keerveertje schreef:Wat jammer! Ben net dat weekend een weekendje wegAnders was ik even langsgekomen met de camera.
Er zijn ook altijd wel staffords bij en er zijn er die het echt geweldig doenabu en sam schreef:dat lijkt mij ook wel wat voor Jack
Ah, je hebt ook een Jackabu en sam schreef:haha denk dat mijn staff niets doet
maar de JRT vind het helemaal geweldig
maar mag je als niet lid zijnde ook heen